Ga naar inhoud

Slaapstand/Sluimerstand


ELDRITCH65

Aanbevolen berichten

Mijn desktop draait op windows XP. Als ik deze niet meteen gebruik dan plaats ik hem in slaapstand wat gemakkelijk is gezien systeem alert blijft en het stroomverbruik verminder. Maar daar zit hem het probleem. Als ik de pc in slaapstand zet bereidt windows alles voor en de PC gaat over op slaapstand. Maar niet voor lang. Na een paar seconden start hij weer op en komt hij in gewone modus. Ik heb alle instellingen al nagekeken maar kan niets abnormaals vinden. Ik kan de PC gewoon niet in slaapstand houden. Waar zou het probleem kunnen zitten ? :pcguru:

Dank

Eldritch65

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip. Ik zal dit nakijken maar eerst zal ik het paswoord moeten kennen gezien de BIOS beveiligd is met paswoord. Ik denk dat ik daarvoor het beste kontakt opneem met de winkel waar het moederbord geïnstalleerd is. Is nog maar juist nieuw moederbord. Zal zeker reactie geven of het gelukt is.

Eldritch

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.