Ga naar inhoud

ieframe.dll


Gast

Aanbevolen berichten

Heel onlangs heb ik dit probleem als discussie ingesteld,en plots was dit kader weg,te mooi om waar te zijn,daarom zie ik mij genoodzaakt het opnieuw op het forum te zetten

iedere maal ik mijn pc opstart krijg ik volgend kader opnieuw en opnieuw:

dnserrordiagoff_webOC

IEframe.dll

HTML document

Het gebeurt soms als ik PC terug opstart dat èèn van de iconen uit de Windows Sidebar niet op de voorziene ruimte rechts staat maar wel spontaan op het bureaublad zelf terecht komt,als ik het terug versleep naar de Windows Sidebarruimte rechts en nadien pc terug opstart blijft dit kader weg,of is dit toeval en heeft dit er niets mee te maken met het IEframe.dll probleem.

Kunnen jullie mij helpen aub,wat ik precies moet doen om dit vervelend kader niet meer terug te krijgen.

Bedankt bij voorbaat

rudy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou ermee kunnen te maken hebben.

Die gadget waarvan de icoon niet in de sidebar blijft staan, wat is dat voor iets?

Kan je leven zonder die gadget? Probeer hem dan uit te schakelen en zie wat het resultaat is.

Als uitschakelen niet helpt, verwijder hem dan en ruim het register op (zie Het register opschonen met CCleaner)

Aanzie het dan enkele dagen of het kader tereugkomt. Als het kader weg blijft, kan je proberen om het gadget opnieuw te installeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip hoor,vermoed ook dat het daarmee te maken heeft,ik zal zien wat de toekomst brengt,voorlopig geen kader,nadien licht ik jullie zeker in,naar de anderen toe.

Hartelijk dank.

rudy.

Soms gebeurt het bij het opstarten dat ik dit berichtkader krijg,ondertussen weet ik nu zeker dat het komt omdat een windowssidebaricoon niet mee opstartte,dan moet je gewoon deze toepassing terug opzoeken en terug in je sidebarzone,uiteraard rechts,terug installeren,dan krijg je deze opmerking NIET meer wanneer je terug je pc opstart.

Nogmaals HARTELIJK dank voor ALLE hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.