Ga naar inhoud

Partitie verdwenen!?


Gast DraZtix

Aanbevolen berichten

een tijdje terug begon mijn pc raar te doen,dus besloot ik eens te scannen naar vanalle virussen etc...

een paar kleine virusjes gevonden met avg...

herstart...

nog altijd rare dingen...

soms zelfs een crash dump (blauw scherm met witte letters) omdat ik een blank cd in m'n drive stak om een cd'tje te branden...

screen freeze

trage verbinding

een simpel bestandje naar m'n externe HD zetten duurde al langer dan normaal...

dus besloot ik heel m'n pc te formatteren... 1 probleem

pc in de winkel gekocht met vista er al op geinstalleerd (geen vista cd bijgekregen) niemand dat me zei dat ik int begin al zo'n recovery cd of dergelijke moest maken...

paar websites bekeken en zo e-recovery gevonden.

na veel gesukkel met e-recovery management (want ik bezit een acer aspire)

een volledige back-up gemaakt (denk ik,want ik weet niet waar ik kan zien of het wel gelukt is)

dus beslis ik om ''Systeem herstellen naar standaardinstellingen'' uit te voeren.

na 5 minuutjes start pc mooi terug op...maar niets wijst erop dat m'n problemen weg zijn...pc doet nog altijd raar

doe een simpele systeem herstellen naar laatste bekende configuratie...helaas niets veranderd

nu zie ik ineens dat m'n D: partitie weg is... gewoon verdwenen

na enkele websites over partitie herstel/partition recovery te bekijken hebk een tooltje gedownload (trial) en daar was m'n verloren HD op gevonden maar zonder naam...dus ik in een euphorisch moment op start data recovery geklikt... na een dikke 2uur heeft hij alles terug gevonden !!

JOEPIE? neen...

omdat het een trial is kan ik enkel naar de verloren data ''kijken''

nu is mijn vraag of jullie mij kunnen helpen aan een programma dat niet een test versie is....

of een andere oplossing hebben want de verloren data is toch redelijk belangrijk... foto's,muziek,etc...

kan iemand mij helpen.. heb deze pc namelijk veel geld betaald...

heb dus kort gezegd 2 problemen die ik eerst zou willen oplossen

1. m'n D partitie herstellen,zodat alle data dat erop staat netjes terug op m'n pc staat en klaar is voor gebruik

2. pc formatteren zonder installatie cd? wat moet ik doen

help aub... ben ten einde raad...

Mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.