Ga naar inhoud

data dvd rippen


pc37

Aanbevolen berichten

Hallo, vorige week heb in mij een dvd besteld vanuit de V.S.Nu is dit geen gewone DVD, maar een Digital Copy. Je moet gewoon het schijfje in je pc. stoppen en met de bijgevoegde code kan je dan 1 copy maken voor WMP of voor een PSP. Tot zover geen probleem, maar de transfer naar de PSP wil hij niet meer doen. (aantal pogingen overschreden)Is er iemand die een programma kent om alsnog een copy te maken.(freeme.exe?)De meest bekende converters heb ik geprobeerd, helaas zonder sucses.

ALVAST BEDANKT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen ervaring met een digital copy (wat dat ook moge zijn) maar als het er op komt om DVD's te kopiëren (video of data) is DVDFab waarschijnlijk het beste op de markt. Het omzeilt de meeste bekende kopiëerbeveiligingen.

Het probleem is dat het nogal duur is.

Je kan eens een kijkje nemen op hun site om een beschrijving te krijgen van wat mogelijk is om dan eens je kans te wagen.

DVD Copy Software from DVDFab | Copy DVD to PSP, DVDR or iPod

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie, Heb de demo versie al geprobeert zonder resultaat.Dat ding werkt met een bijgeleverde code en kan enkel in Windowplayer afgespeeld worden.Bij de minste afwijking krijg je foutmelding, om helemaal gek van te worden.Volgens mij moet ik iets vinden om eerst de data te kunnen lezen.Mocht je nog iets weten, hoor ik het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.