Ga naar inhoud

Nieuwe laptop


Kadoim

Aanbevolen berichten

Ik zou graag een laptop kopen, maar ik heb naar mijn gevoel te weinig verstand van computers om een verantwoorde keuze te kunnen maken.

Wat ik nodig heb, is een laptop voor thuisgebruik - vnl de Officeprogramma's en internet. Ik werk ook nogal eens graag met fotobewerkingsprogramma's of programma's om filmpjes te maken (zoals bvb Magix).

Daarnaast is het zeker de bedoeling om er nu en dan eens een gedownloade film op te bekijken, dus het scherm is liefst minimum 17" groot - bij voorkeur led aangezien dat veel minder verbruikt (tenzij iemand van mening is dat dat laatste geen goed idee is).

Ik word nogal zenuwachtig van trage computers (wie niet?), dus de kloksnelheid is liefst hoog genoeg en aangezien ik veel foto's trek en daar filmpjes van maak, heb ik graag een geheugen van minimum (!) 500GB - bij voorkeur meer.

Een ingebouwde kaartlezer, een numeriek klavier en voldoende USB-poorten zijn zekere pluspunten.

Budgettair gezien hoop ik toe te komen met een € 1200.

Bij Eurosys is het binnenkort computerfestival en het zijn opendeurdagen bij LB Computer Systems - voor de mensen die dat kennen. Beide winkels hebben een promotiefolder uitgebracht, te bekijken op

Eurosys promotiefolder

en

http://www.lbcomputersystems.be/folder/folder.pdf.

Denken de kenners dat daar een goede laptop voor mij tussen staat? Of moet ik me niet laten verblinden door tijdelijke promoties en hebben jullie een ander model in gedachten dat bij mij lijkt te passen?

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.