Ga naar inhoud

Aansturen printers via een Macboek Pro


Hamers

Aanbevolen berichten

LS. :pcguru:Ik heb een Acer pc waar twee printers aanhangen. Deze pc is met kabel aangesloten aan een router voor een klein netwerk. Mijn Mac kan draadloos via de router allerlei functies uitvoeren. ook internet. Helaas is het mogelijk om een van de twee printers te selecteren en draadloos aan te sturen. De beide printers zijn in het netwerk opgenomen en staan op delen. Ik heb al veel geprobeert maar de Mac laat de printers niet zien, zelfs via het ipadres van de acer gaat het niet. Wat doe ik fout? Sjef:bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw redering is fout.

Je deel de twee printer van u Acer computer.

Die hebt je gedeeld.

Het maakt nu niet uit dat een andere computer / laptop een mac of linux of wat ook.

Maar om de gedeelde printer in Mac of Linux te kunnen gebruiken moet Mac of Linux ook printer driver hebben die geschikt is voor Mac of Linux.

Dus moet je naar de site gaan van de printer en de kans is klein doch het kan dat je Mac driver vindt van uw printer. Linux printer driver vindt je veel gemakkelijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.