Ga naar inhoud

desktop 'van den aldi'


Warremus

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Mijn laptop heeft het gisteren begeven na 5 jaar trouwe dienst, en ben op zoek naar een desktop.

Moet niet te veel kunnen qua nieuwste games, dient vooral om te surfen en wat beeld/video bewerking.

maar vooral... de pc moet SNEL doen wat ik vraag, en dat gedurende toch enkele jaren.

Denken jullie dat volgende pc uit de aldi voldoende is? Of is er iets aan medion dat me zou moeten tegenhouden?

Ken er niet veel van vandaar de vraag aan pros...

Alvast bedankt,

Ward

Multimedia PC MEDION® AKOYA® E7300 D (MD 8333)

  • Intel® Core™2 Duo Processor E7400
  • Authentieke Windows Vista® Home Premium 32 Bits
  • DVD-/CD-brander


  • Nvidia® GeForce® GT 230 DirectX® 10
  • 8-kanaals HD-audio
  • HDMI en eSATA
  • 640 GB harde schijf
  • 4 GB werkgeheugen
  • ...en nog veel meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de prijs moet je het niet laten.

Hou er wel rekening mee dat er geen draadloze netwerkmogelijkheden zijn ingebouwd.

Als je draadloos wil surfen, ga je een draadloos netwerkkaartje moeten inbouwen of met een usb adapter werken. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een netwerkkaartje omdat die meestal beter bereik hebben en een meer stabiele verbinding geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast bedankt voor de snelle reactie!

Wat eigenlijk belangrijk voor me is: Is dit echt een goede configuratie voor deze prijs? Of is er (als ik bijv een pc zelf (laat) samenstellen) een betere pc mogelijk die langer up to date blijft? Weliswaar voor +/- dezelfde prijs.

Bedankt,

Ward

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een GF9600GSO(GT230) is een stukje sneller dan die HD4670. Zoiezo heeft jou configuratie bijna geen ruimte voor uitbreidingsmogelijkheden doordat er een el cheapo 350w voeding in zit, je vergeet ook nog vrolijk het ram geheugen toe te voegen waardoor je systeem al nooit gaat werken.

Het goedkoopste met toch degelijke componenten:

http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B71286%5D=1&product%5B222307%5D=1&product%5B207504%5D=1&product%5B219725%5D=1&product%5B217552%5D=1&product%5B198682%5D=1&product%5B208661%5D=1&product%5B101331%5D=1&product%5B9448%5D=1&product%5B89323%5D=1

Link naar reactie
Delen op andere sites

De TS zegt wel dat hij niet de nieuwste games wilt spelen dus is een HD4670 meer als genoeg.

En een X2 550 is evensnel zoniet sneller dan een E7400 wat van pas komt bij videobewerking.

En het is geen El Cheapo voeding hoor, het is een degelijke 350W voeding.

Aopen is zeker geen slecht merk, zeker niet voor office werk etc.

Van dat ram ben ik gewoonweg vergeten, dat kan gebeuren.

Alletwee de systemen zijn goed, laten we maar een reactie afwachten van de TS. Want ik denk dat de aanbieding niet meer telt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.