Ga naar inhoud

[OPGELOST] Videokaart driver updaten


Jordy1471

Aanbevolen berichten

Ik heb GTA4 Gekocht, ik kreeg het geïnstalleerd en al, tot ik het ging spelen. alles was doorzichtig,alles wat ik kon zien waren wat kraampje wat auto's en het interieur van een huis. Ik had zo een gedacht om mijn driver van mijn videokaart te updaten maar ik ban soms bang dat er iets misloopt en dat mijn computer daardoor stuk zou gaan.Zou ik dit doen want ik heb net een scan gedaan met als volgende resultaten.

NVIDIA Driver Downloads

Uw versie van Nvidia driver : 93.51, GeForce 7650 GS

De nieuwste verie : 190.62

GeForce/ION Release 190

Version: 190.62 WHQL

Release Date: August 21, 2009

--------------------------------------------------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw driver is de nieuwste versie.

Dus je moet geen update doen.

Om GTA4 te spelen hebt je dit nodig:

XP sp3 of vista sp1

Nvidia videokaart vanaf 7900 256 mb dus uw videokaart is te laag fo ATI X1900 256 mb of hoger.

1,5 GB geheugen

Intel core 2 duo 1,8 Ghz of amd x2 64 2,4 Ghz of hoger.

Een andere videokaart zou kunnen doch uw voeding en moederbord moet dat ook ondersteunen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw driver is de nieuwste versie.

Dus je moet geen update doen.

Om GTA4 te spelen hebt je dit nodig:

XP sp3 of vista sp1

Nvidia videokaart vanaf 7900 256 mb dus uw videokaart is te laag fo ATI X1900 256 mb of hoger.

1,5 GB geheugen

Intel core 2 duo 1,8 Ghz of amd x2 64 2,4 Ghz of hoger.

Een andere videokaart zou kunnen doch uw voeding en moederbord moet dat ook ondersteunen.

kunt gij mij helpen , er is ietsd raar gebeurd, mijn computer doet raar ik kan mijn beeldscherm nie groter maken en dit zijn wel hele rare kleuren op mijn scherm (op bureau blad)

en kan geen foto's of videos bekijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.