Ga naar inhoud

draadloze verbinding


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een draadloze netwerkverbinding (telenet), maar telkens ik mijn laptop aansteek, heb ik enkele seconden verbinding (wifi), maar dan valt verbinding weg en krijg ik melding dat standaardapparaat niet aanwezig is ofzo, dan moet ik telkens mijn wifi selecteren en opnieuw verbinding maken, dat lukt wel maar het is toch niet normaal dat je dit telkens opnieuw moet doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vista scant standaard om de x minuten naar netwerken en connecteert op het netwerk met het sterkste signaal.

Je kan dit uitschakelen in het netwerkcentrum en aangeven dat enkel op jouw netwerk mag geconnecteerd worden.

De juiste procedure ken ik niet omdat ik geen vista heb maar als je goed de opties bekijkt, kom je er wel uit.

En anders geef je maar een gil :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Natasja

Ik ken dit probleem maar al te goed, omdat ik dit zelf in het verleden meegemaakt

heb.

Een direkte oplossing kan ik je niet geven maar mischien kan je in geavanceerde instellingen een optie aanvinken die bij het verbreken van de verbinding automatisch

opnieuw kontakt maakt.

Beste groetjes

angel_

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.