Ga naar inhoud

Stopfouten


mikkedw

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb net een nieuwe pc in elkaar gestoken en bij de aankoop van al mijn onderdelen heb ik gevraagd aan de verkoper of een grafische kaart (sparkle ge-force 9800 gt) goed ging werken in mijn pc, nu maakt mijn pc wel steeds stopfouten omdat er niet genoeg video geheugen is en dergelijke dingen :-s

Mijn pc onderdelen zijn

intel moederbord (DG33FB)

intel dual core processor 3,00Ghz

2x2Gb van corsair DDR2

400watt in de kast

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel spijtig dat je Intel moederbord hebt gekocht.

Het is nu eenmaal zo.

Er zijn recent wel nieuwe drivers update.

Welke stopfout gaf het?

sparkle ge-force 9800 gt van hoeveel mb?

Het is een grafische kaart van 1024Mb ;-)

En waarom spijtig van het intel moederbord? Zijn deze slechter :-s ik heb 1 keer een asus moederbord gehad en deze was 'super' traag kwa snelheid, de snelheid van de processor kwam er precies niet helemaal door :-s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intel bordjes zijn niet slechter deze hebben soms minder mogelijkheden.

Zeker op het gebied van overclocken en dergelijke zijn ze zeer beperkt.

Wie heeft je trouwens aangeraden nu nog een G33 chipset te halen?

1GB geheugen op een 9800GT is meer als genoeg, in principe is 512mb zelfs genoeg,omdat een 9800GT niet snel genoeg is om 1GB vol te krijgen.

Weet je welke voeding je precies hebt?

De enigste mogelijkheid om hier achter te komen is daar de kast van je pc open te maken en de zijkant van je voeding te onderzoeken.

Wat staat hier allemaal op?

Als het een B-merk voeding is kan het zijn dat je pc te weinig stroom krijgt en daarom fouten geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intel bordjes zijn niet slechter deze hebben soms minder mogelijkheden.

Zeker op het gebied van overclocken en dergelijke zijn ze zeer beperkt.

Wie heeft je trouwens aangeraden nu nog een G33 chipset te halen?

1GB geheugen op een 9800GT is meer als genoeg, in principe is 512mb zelfs genoeg,omdat een 9800GT niet snel genoeg is om 1GB vol te krijgen.

Weet je welke voeding je precies hebt?

De enigste mogelijkheid om hier achter te komen is daar de kast van je pc open te maken en de zijkant van je voeding te onderzoeken.

Wat staat hier allemaal op?

Als het een B-merk voeding is kan het zijn dat je pc te weinig stroom krijgt en daarom fouten geeft.

Ik ben dus zeer geinteresseerd in ICT maar ik weet niet juist wat een chipset is/doet :-p en ik zal eens kijken naar de voeding, ik weet dat het een 350 watt is met 400 watt piek (standaard in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.