Ga naar inhoud

windows update porbleme

zeewolf
 Delen

Aanbevolen berichten

ik hep een widows vista

maar sommige updates zijn niet geinstalleerd

windows schrijft dit als oplosing

Windows Update: fout 8007000b

Als Windows Update-fout 8007000b optreedt terwijl u Windows Vista-updates probeert te installeren, is het transactielogbestand van het Windows-bestandssysteem beschadigd. Het transactielogbestand wordt door het Windows-bestandssysteem gebruikt om in geval van een bestandsfout het bestand te herstellen. Om deze updatefout te corrigeren, moet u het logbestand wissen. Dit doet u als volgt:

Het transactielogbestand van het bestandssysteem wissen

1. <LI class=step>Klik op de knop StartGetContent.aspx?assetID=4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33&documentSet=nl-NL&renderKey=SIGNED1. Typ in het vak Zoeken de tekst Command Prompt. Klik in de lijst met zoekresultaten met de rechtermuisknop op Opdrachtprompt en klik vervolgens op Als administrator uitvoeren.
    <LI class=step>Typ in het opdrachtregelvenster de tekst fsutil resource setautoreset true C:\. (Hierbij wordt ervan uitgegaan dat C: het station is waarop Windows Vista is geïnstalleerd. Als Windows op een ander station is geïnstalleerd, gebruikt u de letter van de desbetreffende stationsaanduiding.)
    <LI class=step>Start de computer opnieuw op.
  2. Download en installeer de update opnieuw.

Als het probleem aanhoudt nadat u de hierboven beschreven stappen hebt uitgevoerd, gaat u naar de website voor ondersteuning bij Windows Update voor meer informatie over de foutcode of ondersteuning per e-mail.

Zoekterm in Help en ondersteuning: WindowsUpdate_8007000b

maar er zijn twee probleemen als ik kan niet als administrator uitvoeren

+ ik kan ook niet

Typ in het opdrachtregelvenster de tekst fsutil resource setautoreset true C:\. (Hierbij wordt ervan uitgegaan dat C: het station is waarop Windows Vista is geïnstalleerd. Als Windows op een ander station is geïnstalleerd, gebruikt u de letter van de desbetreffende stationsaanduiding.) kan ik ook niet doen weet jij een ander oplosing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Delen

• Nieuwe aanmaken...