Ga naar inhoud

een beeld bevriezen op externe tv of ...


dodgeboy

Aanbevolen berichten

hallo kan iemand mij zeggen of helpen ?als ik op een extern scherm ;afbeeldinge etc.. laat zien en ik wil terwijl iets veranderen op mijn pc dan kan je het beeld bevriezen(op het externe beeldscherm) zodat niemand ziet wat ik op mijn pc aan het doen ben graag de naam van het progje ik weet dat het bestaat maar in de local pc sjop kunne ze mij niet helpen grts van dodgeboy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je met een beamer een voorstelling geven en dan het beeld van de beamer "bevriezen" terwijl je op je eigen scherm bezig bent?

gegroet wabit ja een beamer ken ik niet, maar het is zoals je zegt het externe scherm ''vastzetten'' zodat niemand je bezig ziet op je laptop of pc ,daar zou een progje voor bestaan of is er een andere mogelijkheid? grts

vastzetten¨ zodat niemand ziet wat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beamer is een projector die je aansluit op je pc om een diavoorstelling of cursus te geven.

Of hetgeen jij wil doen mogelijk is met enkel software weet ik niet maar als je een grafische kaart hebt met 2 vga aansluitingen is het perfect te doen. Je moet dan wel zorgen dat je het 2de scherm niet als "clone" instelt maar instellen dat elk scherm zijn eigen settings heeft.

Op een laptop heb je meestal ook een aansluiting voor een extra scherm en waarschijnlijk gaat het daarmee ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.