Ga naar inhoud

problemen met schijfopruiming


Acer1

Aanbevolen berichten

Goedenmiddag,

Ik ben net nieuw hier,maar heb een dringende vraag over de ''ruimte op mijn vaste schijf'' Acer (C:) Ik heb veel te weinig ruimte,en er word al wel automatisch schijfopruiming en schijfdefragmentatie uitgevoerd,maar blijf aanlopen tegen dezelfde problemen,van te weinig ruimte(het loopt nu rood uit) de bestanden worden niet verwijderd en kopieeren naar Data (D:) heeft ook geen zin,heb ik gemerkt,ik zou erg graag willen weten wat veilige manieren van bestanden verwijderen zijn,en welke(cookies werden automatisch verwijderd,maar al mijn opgeslagen wachtwoorden waren binnen no-time verdwenen,ook niet handig):skom er dit keer even niet uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.