Ga naar inhoud

data externe schijf kwijt.


JAISA

Aanbevolen berichten

Ik had/heb problemen met uitvallen pc. Zou de harde schijf kunnen zijn. Bij opstarten nieuwe schijf vergeten om mijn externe harde schijf uit te zetten. De nieuwe zat blijkbaar niet goed en windows is geinstalleerd op de externe, waar al mijn fotoos en docs op stonden. Zo te zien ben ik alles nu kwijt. Baaaalen.

Is dit nog terug te draaien?:confused: Zal wel niet he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

inderdaad een spijtig voorval en het overkomt de meeste mensen wel eens.

dit kan u gedeeltelijk terughalen, waarschijnlijk niet allemaal maar het zal alvast helpen:

http://www.runtime.org/products.htm

of http://www.r-studio.com/

dit is een heel goeie en haalt heel veel terug, let wel dat u dit installeerd op een andere harde schijf dan diegene die u wenst terug te halen.

Helaas is dit wel een betaald programmatje.

er zijn ook wel gratis gelijkaardige te vinden maar deze halen niet zoveel terug naar m'n mening.

Zelf heb ik een licentie ervoor (getdata back) en mocht u het niet willen/kunnen aankopen, en als u in de buurt woont kan ik wel uw gegevens terughalen.

mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee sorry, karel woont in zedelgem (of gent, half om half een beetje) dus belgie, dat gaat dus niet lukken.

misschien iemand in uw vrienden of kennisenkring die iemand kent met zo een programma??

zorg er in iedergeval voor dat er geen data naar die hardeschijf word geschreven anders verliest u nog meer!!!

een goede computerzaak kan dit ook nog wel eens doen, maar die vragen hier meestal geld voor.

misschien even afwachten of een van de andere leden in de buurt woont en u kan helpen.

groeten

yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.