Ga naar inhoud

hoe kan ik op messenger tijdens t chatten de tekst online vertalen??


choca

Aanbevolen berichten

jurgen,hallo

ik zie dat je niet online bent,ik heb helaas niet eerder de kans gezien om achter de computer te kruipen1

t probleem vd menubalk bestaat nog steeds!ijk hoop dat je een deze dagen de kans ziet t laatste stuk met mij maar vooral door jouw kundigheid op te lossen!

we zijun een heel eind gekomen en ik hoop dat t laatste noodzakelijke handeling ook gevonden wordt!dankjewel,groet coco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even het probleem uitleggen voor de andere leden zodat ook zij kunnen mee zoeken naar een oplossing:-).

Om gebruik te kunnen maken van een de vertaling door mtbot, moet ze iemand kunnen uitnodigen in het gesprek dat zij is begonnen met de bot. De knop "uitnodigen" is echter nergens te vinden en de menubalk evenmin.

Wat je kan doen is gebruik maken van een andere messenger, zoals Amsn. Dit werkt op dezelfde manier als msn messenger.

Download Amsn. na de installatie zal het opstarten. Je dient gewoon je e-mailadres en wachtwoord van msn in te geven en je aan te melden.

Nu dien je mtbot@hotmail.com toe te voegen als contactpersoon. Dit doe je door in het menu bovenaan te klikken op contacten en dan contact toevoegen(zie afbeelding 1). Je vult het e-mailadres in en klikt op volgende.

Daarna start je een gesprek met mtbot en voer je dezelfde instructies uit als deze die ik heb gegeven voor msn messenger; dus kiezen van moeder -en doeltaal.

Nu moet je iemand uitnodigen voor dit gesprek. Klik hiervoor op Gesprek en dan iemand uitnodigen(zie afbeelding 2). In het venster dat je nu krijgt, kies je voor de gewenste contactpersoon en klik je op ok. Vanaf nu kan je met deze persoon chatten en zal de tekst worden vertaald.

post-7171-1417703875,8321_thumb.jpg

post-7171-1417703875,8538_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij heb ik n privebericht van je maar als ik deze wil openen kan dat niet vanwege n pop block!!zucht...

Misschien kunnen we ook dit probleem even oplossen:-). Waarschijnlijk staat de instelling "pop-up tonen bij nieuw privébericht" aan. Om dit te veranderen doe je het volgende: bovenaan de pagina zie je "gebruikersinstellingen" staan. Klik er op. Nu zal je op een pagina komen waar links een menu staat. Zoek in dat menu de optie "opties wijzigen". Ga nu naar beneden tot je bij de sectie privéberichten komt. Daar vink je "pop-upvenster bij nieuwe berichten" uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.