Ga naar inhoud

hoe kan ik op messenger tijdens t chatten de tekst online vertalen??


choca

Aanbevolen berichten

hallo,ik hoop dat ik op t goede forum zit voor mn vraag?

wanneer ik chat op messenger en ik voer mijn nederlandse taal in naar mn contactpersoon,is t dan mogelijk om mn tekst(nederlands)naar mn contactpersoon al chattende online in (bv.portugees) te vertalen en vise versa ??ik weet dat t mogelijk is maar ben al dagen aan t zoeken hoe ik dit kan doen!

geen antwoord gevonden tot nu toe,zou iemand mij a.u.b. kunnen helpen!

ik ben echt een nitwit op t internetgebeuren maar hoop op n resultaat!dankjewel,coco

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo nogmaals:ik weet niet of ik de vraag goed geformuleerd heb hoor maar t gaat er niet om om n tekst of pagina te vertalen en dan pas te verzenden...mn vraag is of ik tijdens een chatgesprek op messenger vanuit mijn computer n vertaalmogelijkheid kan instellen zodat de chattekst die ik wil verzenden in t nederlands bij mn contactpersoon vertaald aankomt in t portugees(of andere taal) en van mn contactpersoon de ingevoerde portugese taal bij mij aankomt in t nederlands??bv.ik typ hallo en de ander ontvangt automatisch vertaald ola....!terwijl je online aan t chatten bent met elkaar!!!de verzenderstaal wordt omgezet in ontvangerstaal en andersom..zoiets??help,t is echt belangrijk,weet jij of iemand n optie??dankjewel,coco

---------- Post toegevoegd om 19:33 ---------- Vorige post was om 19:32 ----------

oh,ff proberen.dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat heb je snel gevonden...volgens mij lijkt t er wel op maarde 1e twee zijn op t moment niet bereikbaar.de laatste heb ik geopend na t download getoetst te hebben maar daar verwijzen ze me door naar iets wat te maken heeft met fileextensions1

wat denk jijzelf,zoiets zou toch allang moeten bestaan??stel:ik ga op messenger en wil praten met iemand die een andere taal dan ik spreek of schrijft dan moet je toch direct kunnen vertalen??

ik weet dat ikzelf met iemand vanuit mijn computer engels chatte en diegene ontving t in t portugees en diegene typte vanaf zijn computer portugees en ik ontving t in t engels...dus????abracadabra...wel erg aardig dat je me helpt trouwens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo nogmaals!nou,ik kom er voor vandaag echt niet uit!bij messenger plus!live heb ik t onderwerp van mijn vraag niet kunnen vinden...??ook niet bij help!

gaat t bij deze messenger plus!live eigenlijk wel over de messenger waar ik via msn windows live.. mee wil chatten cq. chat?er is n optie maar misschien wel te vergaand?wanneer ik u uitnodig op mijn messenger middels email en toevoegen als contact persoon(voor deze missie)dan kunt u proberen of 1 van de door u gelinkte adviezen ook daadwerkelijk functioneren....ik krijg t echt niet voor elkaar en t kost enorm veel tijd en energie om t probleem op te lossen!dat heb ik er wel voor over maar t werkt tot nu toe al dagen niet om n antwoord te vinden!!ik kijk morgen op dit forum,natuurlijk in de hoop dat ik verlost wordt van deze frustratie!ik zie t tegemoet en nogmaals dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar bestaat er geen windows versie van Kopete. De links die Stegisoft heeft gegeven zal ik even uitproberen en u het resultaat laten weten :-)

Momenteel is het niet mogelijk om mij aan te melden bij msn messenger. Dus ik kan bovenstaande oplossing momenteel niet proberen.

Ik heb wel nog een andere oplossing gevonden: Mtbot. Meer uitleg op deze website.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi choca,

Ik heb daarnet gebruik gemaakt van mtbot. Op Amsn weliswaar, dus zou het ook moeten werken op de echt msn :D.

Hoe ga je te werk:

Je voegt mtbot@hotmail toe als contactpersoon en je start een gesprek met de bot. Hij zal je eerst vragen wat je moedertaal is. Deze kies je door het overeenstemmende nummer te typen(10=nederlands).

Daarna zal de doeltaal worden gevraagd. Druk opnieuw het nummer in dat overeenstemt met de gewenste taal(in jou voorbeeld dus het nummer dat staat bij portugees).

Als dit is voltooid moet je de persoon waarmee je wil praten uitnodigen voor het gesprek dat je reeds hebt gestart met mtbot. Dus sluit het venster niet.

Vanaf nu kan je gewoon in het nederlands tegen die persoon praten en zal mtbot het automatisch vertalen naar een andere taal. Let er wel op, dat de vertaling niet altijd perfect zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.