Ga naar inhoud

Internet verdwenen


bountylord

Aanbevolen berichten

hey

Gisteren viel plots mijn internet weg (Kaspersky IS 2010 had even de verbinding verbroken omdat ik de beveiliging had afgezet)

en sinds dien is het ook niet meer teruggekomen.

Ik heb meteen KIS 2010 verwijdert, systeemherstel gedaan, opnieuw de LAN atheros driver geïnstalleerd en een virusscan gedaan maar niets helpt.

Het vreemde is dat toen ik de laptop (acer aspire 6530) deze ochtend weer even opzette ik +-10min internet had en toen alles weer wegviel.

Als ik bij (config scherm-systeem-apparaat beheer) ga kijken staat er bij 'overige apparaten' netwerkcontroller die de volgende foutmelding geeft:'de stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd' (de laptop kan deze ook niet vinden en op de site van acer vind ik niets over netwerkcontrollers)

(aan de modem of router ligt het niet want mijn ps3,2andere pc's gaan wel op het internet)

Heeft iemand een idee van wat dit kan zijn?

(Een nieuw systeem herstel uitvoeren gaat ook niet want plots zijn mijn herstelpunten verdwenen:shot:)

erik

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.