Ga naar inhoud

Adressendatabase en -printprogramma


magwel

Aanbevolen berichten

Als adviesorgaan voor de gemeentelijke WMO-raad, ter behartiging van belangen van chronisch zieken en andere mensen met beperkingen, zijn wij op zoek naar een *simpele !!* adressendatabase, waarmee ook etiketten en enveloppen geprint kunnen worden. Wij zoeken zoiets als de simpelste Davilex-versie van vroeger die dat moeiteloos, snel en gemakkelijk deed, in tegenstelling tot latere, uitgebreidere versies.

Ik heb het freewareprogrammaatje "Contactkeeper" gevonden en getest, maar daarmee kom ik letterlijk niet verder omdat het al tijdens het invoeren van het eerste record steeds opnieuw vastloopt. Ik weet dat wat wij willen ook mogelijk is in Microsoft Office, maar dat is voor ons -ouwetjes- voorzichtig gezegd nogal omslachtig... :stupid:

Het hoeft niet persé freeware te zijn maar liefst wel, vanwege gebrek aan subsidie.

Wie heeft gouden tip voor ons?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je wilt kan ik dat in access 2003 of 2007 maken.

Maar dan moet ik wel meer gegevens hebben.

Ik kan dan zodanig doen dat je gewoon met een knopje de etiketten kan printen of eventueel evelloppe

Dat wil ik volledig gratis doen.

Iets later kan ik dan in een echte programma programmeren.

Vanaf 5 oktober moet ik weer programmeren en toevallig moet ook zoiets bij wat je nodig hebt en dan pas ik aan voor u.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.