Ga naar inhoud

Cd-Rom Roller oaster Tycoon 3


Beroe7

Aanbevolen berichten

Ik heb in de winkel (Mediamarkt) het spel Roller Coaster Tycoon 3 aangekocht. Ik heb het geinstalleerd, zonder problemen. Als ik nu de cd-rom laadt en dan het spel wil openen, komt er een foutmelding dat ik de juiste cd-rom moet plaatsen. Deze cd-rom is dus aangekocht, en dus officieel.

Ik hoop dat iemand mij goede raad kan geven.

Mvg,

Beroe7.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt miss dom, maar zijn er geen 2 cd's? Miss vraagt hij naar de volgende cd.

Ik heb het spel gehad maar dat is al even geleden...

Als je de CD insteekt en dan wacht dat hij automatisch afspeelt, werkt het dan ook niet?

Er is nog een 2e cd-rom, maar dat is voor RCT Beestenboel. Maar voor RCT3 te spelen is enkel de RCT3 cd-rom nodig.

---------- Post toegevoegd om 12:15 ---------- Vorige post was om 12:10 ----------

Een setup heb ik niet gevonden, wel een autolaunch, ik heb deze aangeklikt, en ik kom wel tot bij het startersscherm waarin staat: spelen, installeren, readme,..

Als ik op spelen klik verschijnt de error: unable to authenticate original disc within time limit

Ik ben het spel nu aan het herinstalleren, ik hoop dat het nu werkt.

Alvast bedankt voor de reacties

---------- Post toegevoegd om 12:26 ---------- Vorige post was om 12:15 ----------

Terug de eerste error: please insert the original disc instead of a backup.

---------- Post toegevoegd om 12:29 ---------- Vorige post was om 12:26 ----------

Na even opzoek werk heb ik ondervonden dat ik een no cd crack, of patch moet downloaden.

Dat heb ik gedaan, voor het juistel spel natuurlijk. En als ik de gedownloade map open dan komt er

een "rapport niet verzenden error" van RCT3 zelf :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet zo dat je no-cd (no-dvd) crack moet hebben.

Die crack is bedoeld om zonder cd of dvd te werken.

Wel moet je de juiste crack bij de juiste cd /dvd hebben.

Wees hier heel voorzichtig mee want 50% zijn heel gevaarlijk crack.

Als je met mini-image werkt dan moet die mini-image ook de juiste versie en taal zijn.

Je kan die mini-image ook zelf maken maar dat is niet gemakkelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet zo dat je no-cd (no-dvd) crack moet hebben.

Die crack is bedoeld om zonder cd of dvd te werken.

Wel moet je de juiste crack bij de juiste cd /dvd hebben.

Wees hier heel voorzichtig mee want 50% zijn heel gevaarlijk crack.

Als je met mini-image werkt dan moet die mini-image ook de juiste versie en taal zijn.

Je kan die mini-image ook zelf maken maar dat is niet gemakkelijk.

Aangezien ik het spel niet kan spelen met cd-rom, dan heb ik een no cd crack nodig om het wel te kunnen spelen, dus zonder cr-rom. Het is niet de 1ste maal dat ik een spel speel via no cd crack, maar ik heb geen idee waarom het nu niet gaat??

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.