Ga naar inhoud

[OPGELOST] Opstarten


reggod

Aanbevolen berichten

Mijn pc was geïnfecteerd. Alles kunnen verwijderen met Panda antivirus en Mailwarebytes. Met de originele installatie cd van Windows XP een herstel geprobeerd uit te voeren. Hierbij de aanbevolen upgrade uitgevoerd. Als ik de pc nu opstart krijg ik de melding 1. windows opstarten in xp home en 2 windows set up. Ik kies uiteraard voor 1. Veel blijft de pc dan hangen en moet ik resetten en opnieuw de keuze maken. Daarna moet ik eigenaar aanklikken (dit had ik nooit)

Wat te doen om de pc normaal op te starten en dus ook geen eigenaar meer moeten aanklikken???:pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dirk,

Allereerst hartelijk bedankt voor je reactie.

Dit is wat er bij mijn pc staat vermeld. Niet helemaal denk ik zoals jij hebt aangegeven, maar wel een regel met set up. Mag ik die regel verwijderen en Timeout=5 veranderen in 1?

Groeten

Henk

[boot Loader]

Timeout=5

Default=C:\$WIN_NT$.~BT\BOOTSECT.DAT

[Operating Systems]

multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /noexecute=optin /fastdetect

C:\$WIN_NT$.~BT\BOOTSECT.DAT="Windows Setup"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is iets misgelopen met de herstel.

Verandert dit

[boot Loader]

Timeout=5

Default=C:\$WIN_NT$.~BT\BOOTSECT.DAT

[Operating Systems]

multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /noexecute=optin /fastdetect

C:\$WIN_NT$.~BT\BOOTSECT.DAT="Windows Setup"

door deze

[boot loader]

timeout=30

default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS

[operating systems]

multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /noexecute=optin /fastdetect

timeout=30

Dit betekend hoe snel Windows moet sluiten.

Hoe lager hoe sneller doch ik ben geen voorstaander van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.