Ga naar inhoud

[OPGELOST] hoe chipset mobo updaten?


oelewapper1

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ik heb met MSI-LiveUpdate 4 en PC Wizzard 2009 en met de hulp van een Forum enkele drivers online geupdated, uitgezonderd de BIOS want dit werd me afgeraden wegens te riskant.

Mijn PC werkt momenteel zonder problemen.

In systeemlog via PC Wizzard zie ik ook staan: Chipset: ATI RS482 .

Is dat laatste ook iets dat geupdated moet worden en zo ja, kan iemand me helpen bij het zoeken naar de meest recente update om dit op een veilige manier uit te voeren?

Nog iets: ik heb een printer HP Deskjet 5940 aan mijn PC die normaal werkt. Weet iemand de meest recente driverupdate hiervoor en kan ik die dan gewoon installeren?

Groetjes en bij voorbaat bedankt.

Oelewapper :shot:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn PC werkt momenteel zonder problemen.

In systeemlog via PC Wizzard zie ik ook staan: Chipset: ATI RS482 .

Is dat laatste ook iets dat geupdated moet worden en zo ja, kan iemand me helpen bij het zoeken naar de meest recente update om dit op een veilige manier uit te voeren?

If it ain't broken, don't try to fix it.

Als alles goed werkt, laat het dan zo.

Trouwens ik denk niet dat je een chipset kan updaten.

Nog iets: ik heb een printer HP Deskjet 5940 aan mijn PC die normaal werkt. Weet iemand de meest recente driverupdate hiervoor en kan ik die dan gewoon installeren?

Heb je al gekeken op de site van HP?

Als alles goed werkt, laat het dan zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

If it ain't broken, don't try to fix it.

Als alles goed werkt, laat het dan zo.

Trouwens ik denk niet dat je een chipset kan updaten.

Heb je al gekeken op de site van HP?

Als alles goed werkt, laat het dan zo.

beste kweezie wabbit,

ik zal je raad ter harte nemen en alles laten zoals het is.

Bedankt voor je vlugge reactie op mijn berichtje.

Oelewapper1 :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb thuis een pc staan van 7 jaar oud en daar is enkel een update van de usb-drivers gedaan omdat de hub niet herkend werd. Voor de rest nog steeds de originele configuratie en drivers.

Enkel de windows updates worden erop gezet en af en toe wat software om te testen en toch draait die bak prima en heeft me nog nooit in de steek gelaten.

Dit gewoon ter illustratie dat je niet altijd de nieuwste drivers nodig hebt.

Als het werkt, blijf er dan vanaf.

Als je wil mag je dit onderwerp afsluiten door onderaan rechts op deze pagina te klikken op de link Markeer deze vraag als opgelost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.