Ga naar inhoud

[OPGELOST] Geen internet laptop


Sjoerd

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb ong. 1 jaar geleden een laptop vanm acer gekocht ( 3965 of iets dergelijks) maar sinds gisteren heb ik in eens geen internet verbinding meer.:bawling: Er zit een ontvanger voor draadloos-internet in de laptop ingebouwd maaar ineens kan hij niets meer vinden. Ik heb ook al op de netwerk knop gedrukt en er verschenen letters: draadloos lan toegestaan. Maar nog steeds niets te vinden.

Graag hulp. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar netwerkcentrum

Klik op draadloos netwerken beheren.

Kijk of je daar vreemde router ziet en zo nodig die weg doen.

Dat helpt niet, nog steeds geen verbinding... Ik kan geen netwerken vinden. (Ik zit trouwens op vista).

---------- Post toegevoegd om 17:52 ---------- Vorige post was om 17:42 ----------

Laat maar, ik heb de instellingen terug veranderd naar de tijd dat ik wel internet had, nu doet alles het weer. Nog bedankt voor de moeite.

---------- Post toegevoegd om 17:53 ---------- Vorige post was om 17:52 ----------

Dat helpt niet, nog steeds geen verbinding... Ik kan geen netwerken vinden. (Ik zit trouwens op vista).

---------- Post toegevoegd om 17:52 ---------- Vorige post was om 17:42 ----------

Laat maar, ik heb de instellingen terug veranderd naar de tijd dat ik wel internet had, nu doet alles het weer. Nog bedankt voor de moeite.

Laat maar, ik heb de instellingen terug veranderd naar de tijd dat ik wel internet had, nu doet alles het weer. Nog bedankt voor de moeite. :rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.