Ga naar inhoud

pc loopt soms vast


swalbe

Aanbevolen berichten

hey

een tijd gelede had ik problemen met mijn pc en heb toen de windows volledig opnieuw geïnstalleerd maar sinds dien loopt mijn computer vast als ik sommige programma's open zoals bij goolge earth of sketch up en ook bij sommige games zoals age of mytholgy. ben ik iets vergete te doen bij het opnieuw installeren want daarvoor werkte alles nog perfect en ik heb ook de indruk dat mijn computer trager gaat.

graag hulp want ik ben een leek op het vlak van computers

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

hey

een tijd gelede had ik problemen met mijn pc en heb toen de windows volledig opnieuw geïnstalleerd maar sinds dien loopt mijn computer vast als ik sommige programma's open zoals bij goolge earth of sketch up en ook bij sommige games zoals age of mytholgy. ben ik iets vergete te doen bij het opnieuw installeren want daarvoor werkte alles nog perfect en ik heb ook de indruk dat mijn computer trager gaat.

graag hulp want ik ben een leek op het vlak van computers

mvg

Je hebt de drivers van uw videokaart toch geïnstaleerd ?

aparaatbeheer.jpg

Ga eens naar apparaat beheer (deze computer, systeemeigenschappen, en in de tap apparaatbeheer)

Gelukt ? ok, kijk nu of er bij overige apparaten lijnen staan ...

Indien dit zo is bent u misschien vergeten sommige drivers te installeren ?

Grz

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij staat er geen "overige apparaten" maar hoe voeg je zo een print screen toe dan kan ik je laten zien wat er bij mij staat

Daarvoor moet je al een eigen websiteserver hebben dus dat maakt het nogal ingewikkeld :P

Maar concreet, heb je de drivers van uw grafische kaart geinstaleerd ?

grz

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij staat er geen "overige apparaten" maar hoe voeg je zo een print screen toe dan kan ik je laten zien wat er bij mij staat

Je opent het scherm waar je een print-screen wilt van maken en drukt daarna op de "prtSrn"-toets van je klavier(rechtsbovenaan). Daarna open je Paint en plak je de foto en sla je alles op. Daarna als bijlage toevoegen bij je volgende post.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je opent het scherm waar je een print-screen wilt van maken en drukt daarna op de "prtSrn"-toets van je klavier(rechtsbovenaan). Daarna open je Paint en plak je de foto en sla je alles op. Daarna als bijlage toevoegen bij je volgende post.

ja dit wou ik eerst doen maar dan zijn de afmetingen veel te groot en ik kan het niet bijsnijden want dan staat alles er niet meer io:s

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.