Ga naar inhoud

pc loopt soms vast


swalbe

Aanbevolen berichten

staan er nog ergens vraagtekens in apparaatbeheer ?

ey

ik heb vandaag de nieuwe versie van limewire 5.3.6 geïnstalleerd en bij het opstarten van het programma na de installatie weer hetzelfde de pc bleef hangen en bij de vorige versie werkte limewire perfect. ik weet nu niet veel van computers maar heeft dit ook iets te maken met de grafische kaart want volgens een paar mense op school ligt het niet aan de videokaart maar wiste mij niet te vertelle waar het wel aan ligt. en het spel shaiya heeft ook redlijke graphics en dit spel werkt wel goed :s

grz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ey

ik heb vandaag de nieuwe versie van limewire 5.3.6 geïnstalleerd en bij het opstarten van het programma na de installatie weer hetzelfde de pc bleef hangen en bij de vorige versie werkte limewire perfect. ik weet nu niet veel van computers maar heeft dit ook iets te maken met de grafische kaart want volgens een paar mense op school ligt het niet aan de videokaart maar wiste mij niet te vertelle waar het wel aan ligt. en het spel shaiya heeft ook redlijke graphics en dit spel werkt wel goed :s

grz

Aan je videokaart zal het inderdaad niet liggen ... welke versie van Windows heb je ?

grz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan je videokaart zal het inderdaad niet liggen ... welke versie van Windows heb je ?

grz

windows xp mediacenter

---------- Post toegevoegd om 14:09 ---------- Vorige post was om 14:05 ----------

Gegevens over deze computer - Status

De gegevens worden verzameld. Een ogenblik geduld...

dit heb ik ergens gevonden over myn pc

100% (bezig met verzamelen van gegevens over: Verouderde toepassingen en apparaatstuurprorgramma's)

Weergave vernieuwen

Verouderde toepassingen en apparaatstuurprorgramma's

Toepassing/Apparaat Naam van stuurprogrammabestand Fabrikant Help

Geen

Systeemsoftware

Systeemsoftware Gemaakt op Help

Microsoft Windows XP Professional zaterdag 24 januari 2009 0:00:00 Windows Update

BIOS dinsdag 1 augustus 2006 0:00:00 Help-onderwerp weergeven

Hardware

Onderdeel Status Bijwerken Help

Videokaart Ondersteund Niet vereist Probleem oplossen

Netwerkkaart Ondersteund Niet vereist Probleem oplossen

Geluidskaart Ondersteund Niet vereist Probleem oplossen

USB-controller Ondersteund Niet vereist Probleem oplossen

Vaste schijf

Schijfpartitie Gebruik Help

Lokaal station (E:) 3% (Zeer laag) Meer informatie

Lokaal station (D:) 2% (Zeer laag) Meer informatie

Lokaal station (C:) 64% (Gemiddeld) Meer informatie

Random Access Memory (RAM)

Gedetecteerd geheugen (RAM) Minimale eisen Help

1 GB 64 MB Help-onderwerp weergeven

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.