Ga naar inhoud

pc reageert niet


Aanbevolen berichten

Malware is alvast de oorzaak niet voor dit vastlopen ... dus moet er een andere reden zijn op hardware- of softwareniveau. Lijkt me - in dit geval - geen slecht idee om toch te formateren, want er zijn ook meteen ook geen aanwijzingen waar de oorzaak wel zou kunnen liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, dan ga ik dat proberen, maar ik ben echt een computernoob.

Ik heb een Acer van 2 jaar oud, maar bij aankoop heb ik geen cd's meegekregen en heb er zelf ook geen gemaakt. Ik werk in windows vista home premium.

Hoe kan ik dit best doen?

alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is opgelost, ik heb hem dan zelf maar geformateerd op de manier die ik zelf heb verzonnen :-), maar het is gelukt!

Maar nog een klein probleem: net na de formatatie is er een half glas cola over mijn laptop gevallen, voorlopig zijn er nog geen problemen (1 uur geleden).

Ik heb de pc helemaal afgedroogd en een even ondersteboven gehouden.

Wat kan ik nog doen en wanneer weet ik zeker dat het geen schade heeft berokkend aan de pc?

groetjes,

Jens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar nog een klein probleem: net na de formatatie is er een half glas cola over mijn laptop gevallen, voorlopig zijn er nog geen problemen (1 uur geleden). Ik heb de pc helemaal afgedroogd en een even ondersteboven gehouden.

Wat kan ik nog doen en wanneer weet ik zeker dat het geen schade heeft berokkend aan de pc?

Cola is een rotgoedje voor een PC ... dan wordt het altijd afwachten wat er nog van overblijft. Wat je wel nog kan doen is voorzichtig met een haardroger vooral de gedeelten tussen de toetsen trachten te drogen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.