Ga naar inhoud

probleem na opstarten


befra1

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een probleem na opstarten.

Na eerst te hebben opgestart loopt, soms na 1 en soms na 5 minuten, telkens de hele zaak vast.

Alleen de aan/uit knop is nog mogelijk en opnieuw 2e keer opstarten.

Meestal gaat het dan gaat en blijft pc werken.

Hoe zou ik dit kunnen oplossen.

Ik ben een leek wat betreft pc werking zelf, dus indien mogelijk stap voor stap oplossing.

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben.

Om spyware/virussen uit te sluiten kan je best een scan doen met hijackthis. Lees hier hoe je dat doet.

Je kan ook eens kijken in het logboek van je pc. Misschien staat daar enige meldign.

Klik op start --->uitvoeren-->typ dan eventvwr . Je krijgt dan je logboek te zien. Aan de linkerkant zie je drie indelingen. Kijk vooral eens bij "systeem" of er daar geen melding wordt gemaakt van fouten.

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de Fout met rood kruisstaat:

De IPadreslease 192.168.1.6 voor netwerkkaartmet netwerkadres 00........ is geweigerd door DHCP server 192.168.2.1. De DHCPserver heeft een DHCPNACK-bericht gezonden.

Ook staat bij Systeem vaker Waarschuwing met ommschrijving:

Er is een netwerkfout opgetreden bij het verzenden van een bericht.

De foutcode is : Een blokkeerbewerking is onderbroken door een aanroep naar WSACancelBlockingCall.

Overigens , ik heb geen netwerk.

Hopenlijk helpt dit verder.

grt Fran

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.