Ga naar inhoud

windows update problemen


Aanbevolen berichten

We hebben een probleem op onze tweede pc.

Als we Windows Update aanklikken, opent zich wel het venster.

Maar het venster blijft - behalve de menubalk - gewoon wit.

Ik krijg geen enkele foutcode. Alleen de melding :

kan de pagina niet laden. Ook als we via google of zo naar de W.U. pagina willen gaan, krijgen we hetzelfde.

Systeemherstel maakt geen verschil.

Het probleem is volgens mij begonnen bij het downloaden of installeren van die nieuwe W.Update versie(Windows Update-agent 7.4.7600.226) het is misgelopen tijdens de installatie. Dat de oude versie is verwijdert en de nieuwe niet of half geïnstalleerd is.

Ik vond een idee-tje of twee nl : Windows update foutmelding: "Kan de pagina niet laden" - Microsoft Windows Vista Community Forums - Vistaheads Maar de tips die hier gegeven worden helpen niet.

Iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je een screen maken door op PRT SCR te klikken en plakken in tekenprogramma.

Past het een beetje aan en upload het.

Klik hier onder op meer optie

Scoll naar beneden

Klik op beheer bijlage

Bovenaan op Bladeren klikken

Dan uploaden

Even wachten

Je ziet uw afbeelding.

Venster sluiten.

Reactie versturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staan bij systeemherstel wel verschillende herstelpunten he, maar zelf als het gelukt is om er een terug te zetten, blijft windows update hetzelfde. Ik vrees voor de zoveelste keer dat we Vista zullen moeten herinstalleren.

We hebben die pc sinds januari, en het er is om de drie maand een probleem met Windows Update. Bij de verkoper beweren ze dat het onze eigen schuld is, dus niet in garantie. maar ik heb daar toch zware twijfels over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk dat je zware twijfels over hebt in verband met Windows Update.

De tweede pc van merk en type en eventueel serie nummer is het?

Als je 3 keer opnieuw installeert en 3 keer een probleem dan klopt er iets niet.

Maar je zegt ook dat het zowat 3 maanden duurt en je hebt weer een probleem.

Hebt je Vista geactiveerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.