Ga naar inhoud

[OPGELOST] vuze azareus


candise

Aanbevolen berichten

ik gebruik al een tijdje vuze van azareus, maar nu een geforceerde update heb ik problemen ! ik had in het begin toestemming gegeven om mijn firewall blokkering op te heffen, zo kon ik tamelijk vlug downloaden, maar na deze laatste update lijkt mijn firewall terug geblokkeerd, ik krijg een mededeling dat de poort reeds in gebruik is door een ander programma, ik weet niet goed hoe ik dit nu moet oplossen, ik heb ook al een firewall/NAT test gedaan en daar krijg ik als mededeling dat mijn firewall wss gesloten is, maar als ik dan kijk in mijn firewall heb ik wel degelijk toestemming gegeven aan azareus . hopelijk leg ik dit probleem beetje duidelijk uit ... groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb alles gedaan zoals je zei, maar probleem blijft gewoon, als ik de firewall/NAT test doe met de standaardpoort is alles in orde, maar denk dat het sedert update een andere poort is , en daar krijg ik melding van dat de poort waarschijnlijk gesloten is . NAT fout, connect attempt to (en dan mijn ip adres) your computer timed out after 20 seconds, this means your port is probably closed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt, is gelukt, ik heb mijn poort gesloten, en ben gewoon 1 cijfertje naar beneden gegaan en dan in mijn firewall datzelfde nummer toegevoegd, nu is alles terug zoals het was, jammer dat mijn engels niet goed genoeg is om dat artikel volledig te begrijpen, wat ik eruit begreep is dat er poorten geblacklist worden maar waarom en wie doet dit dan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.