Ga naar inhoud

Laptop Acer Wilt niet meer opladen en werkt ook niet op spanning


Chinofreak

Aanbevolen berichten

De laptop heeft dan 4,74A nodig en krijgt nu minder via de adapter. Deze moet dan heel hard werken om te voldoen. Het kan een tijdje goedgaan, maar vroeg of laat, zal je adapter het begeven, waarschijnlijk doorbranden en dan hoop ik dat je geen schade aan de laptop oploopt.

Wij verkopen dit soort gevallen niet! Geheid dat het misgaat, zxeker bij intensief gebruik. Wordt je adapter nu al niet extreem warm?

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lapparts klopt wat je zei over de adapter hij voelt na het laden best warm aan.

Ik dacht dat het normaal want daarvoor had ik 1 van amacrox zelfde gegevens als de laptop alleen hij maakte raar geluid(adapter ging fluiten. hoorde dat het normaal was) opzich geen probleem alleen na een tijdje begon het irritant te worden. Vandaar dat ik die inruilde voor die conceptronic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat fluiten is vaak al een voorbode voor dat er iets gaat komen. En dat is niet normaal hoor! Hebben ze je niets verteld in die shop dan over de amperes? Snap ik niet. Hoe lang is het geleden, kan je deze niet ruilen of terug doen? Klanten die bij ons komen, wordt dat altijd gevraagd welke amperes ze nu gebruiken. Je moet gewoon niet lichter gaan zitten. En 4,74A is ook gewoon een standaard adapter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.