Ga naar inhoud

foto's na dowloaden niet teruggevonden


magy

Aanbevolen berichten

Hello, hoe kan ik mijn foto's terugvinden? Ik heb steeds zonder problemen mijn foto's gedownload van apparaat naar pc, deze keer ben ik alles kwijt ! Had ze onder bepaalde naam gezet,(die ik nog weet) maar vind niks terug, ben alles kwijt ook op mijn foto-apparaat, een ramp!Heb gans mijn pc afgezocht, vind niks!!!:bawling:Dank voor jullie hulp ! :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als je nu alle .jpg-bestanden eens opzoekt, via de zoekoptie *?*.jpg ? Vermoedelijk ga je er dan een gigantisch pakket op je PC aantreffen ... maar misschien zitten daar de verloren foto's (met één of andere afwijkende benaming of onverwachte locatie) wél tussen. Zal wel een naald in een hooiberg zijn, maar je weet maar nooit :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

:boring: Geen foto's te bespeuren, na al je tips....geen hoop....thanks

---------- Post toegevoegd om 09:18 ---------- Vorige post was om 09:15 ----------

:s IK WIL EEN FILM DOWNLOADEN MET NEDERLANDSE ONDERTITELING

" Dance with me 1998" ... lukt me niet...oupssss!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open "Deze Computer".

Bovenin, in de menubalk selecteer je het menu "Extra" gevolgd door "Mapopties".

Klik op het tabblad "Weergave".

Selecteer "Verborgen bestanden en mappen weergeven" bij het onderdeel "Verborgen bestanden en mappen".

Klik op "JA" voor bevestiging.

Bevestig met een klik op "OK".

Hopelijk helpt dit .

Als je nu zoekt kun je ze mss wel zien .

Succes, Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.