Ga naar inhoud

Help! Wit scherm...


Myriad01

Aanbevolen berichten

Dag allen,

Sinds een paar weken krijg ik geregeld een wit scherm (geen cursor, gewoon niets) als ik mijn laptop aansluit op stroom en soms ook bij het opstarten.

De laptop werkt dus wel degelijk maar aangezien ik niets zie, zet ik hem dan uit via de power-knop.

Lijkt me niet gezond maar zie geen andere manier.

Heeft iemand een idee wat dit kan wezen en hoe het te verhelpen?

Dank voor jullie reactie.

Myriad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nu bijvoorbeeld muziek opzet, en het wit scherm komt, blijft de muziek dan doorgaan?

Heb je het gevoel dat het wit scherm er komt als je bijvoorbeeld met zwaardere applicaties bezig bent?

Of als je filmpjes op YouTube kijkt in HD?

Ik weet niet of het met jou laptop gaat, maar als het gaat moet je eens een extern scherm gebruiken.

Zo kan je zien of het aan het laptopscherm ligt of aan de grafische kaart in de laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik heb hem gekocht bij Amazon France en vind daar geen correspondentie van terug (mail). Heb geen toegang tot de klantendienst van Amazon noch tot mijn afschriften van de VISA dus zal de leveringsbon moeten zoeken of naar de bank lopen.

Echt iets om te blijven uitstellen tot ik dat ding hier helemaal niet meer aan de praat krijg :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.