Ga naar inhoud

internet is ongeloofelijk langzaam


Aniek

Aanbevolen berichten

sinds 2 dagen is mijn internet ongeloofelijk langzaam, ik kan zelfs geen youtube filmpjes meer laden :argh:!

heb al een foutencontrole en een defragmentatie uitgevoerd, maar dit helpt niet. er zijn wel een aantel bestanden niet gedefragmenteerd, ik weet niet of dit wat betekend, ik heb er een logbestand van als jullie dit nodig hebben.

ik ben nu superantispyware en avast antivirus controle aan het uitvoeren, maar ik denk niet dat dit iets gaat opleveren.

kunnen jullie me helpen?

kan dit misschien komen door veel te downloaden?

dank u!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 GB maandelijks volume, lijkt me. Ken de Belgacom-klantenpagina niet, maar kan je daar nergens vinden hoe het met je downloadvolume staat ?

Het is eigenlijk 25 GB, je kan blokken van 5 GB nog bijkopen zie ik zo.

Internet abonnement - Belgacom

Als je niet veel download dan heb je hier wel genoeg mee

kan dit misschien komen door veel te downloaden?

dank u!

Het kan dan wel zijn dat u over de limiet heen bent. Waarschijnlijk kan u dit zien door naar de site van belgacom te surfen en daar aan de rechterkant in te loggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heb gekeken, de hele 25GB op :bawling:

maar kan het eigenlijk niet geloven, zoveel heb ik toch niet gedownload, of je moet het youtuben meetellen, telt dit daarin mee??

dank u

Veel maakt niet uit wel de grote van het bestand dat je download. Het youtuben zit er mee in ook gewoon het surfen op het internet. Maar downloaden komt natuurlijk het zwaarste aan. Ik weet niet of het adsl zo is maar bij telenet telt alles wat je download tussen 0.00 U en 10.00 Uur maar voor de helft mee op je downloadvolume dus: Je download 2 Gb telt dus mee voor 1 GB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik weet dat de grootte telt, maar dan nog, ik heb maar een paar bestanden van 1a2 GB gedownload, en voor de rest een stuk of 40 liedjes misschien, dan kom je toch niet aan 25GB? of toch wel?

heb wel heel veel op youtube gezeten

och gij, bij telenet telt da ma voor de helft tussen 0 en 10u, hmm, dan moet ik misschien toch maar eens overstappen.

dank u

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.