Ga naar inhoud

[OPGELOST] Hoe verwijder je de "search result" forms?


Arnodude53

Aanbevolen berichten

Hallo,

Miss een domme vraag maar ik heb een oude computer voor mijn moeder geinstalleert met windows 2000.

De harde schijf heb ik van iemand anders gekregen dus wou ik eens zoaken of er nog vieze filmpjes op stonden (je weet wat voor dingen ik bedoel) gelukkig niets gevonden maar nu krijg ik het woord dat ik ingetypt had niet meer weg.

Als ik de eerste letter er van typ krijg ik direct het woord, ik heb alles geprobeert met bv in IE de forms verwijderen maar det maakt niks uit voor de "search results"

En ik wil dus niet dat mijn moeder zou zien dat ik hierachter gezocht heb fzo.

Dus weet iem please hoe ik het verwijder? ik heb ook al geprobeert er met mijn muis op te staan en op delete te drukken maar dat werkt blijkbaar nog niet op windows 2000..:s

So please help!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is typisch windows.

Je kan met deze proberen:

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bedoeld in Internet explorer (IE) , doe dan dit :

Open IE en klik bovenaan op "Extra" > "Internetopties"

In het tablad "Algemeen" moet je "Browsegeschiedenis verwijderen bij afsluiten" aanvinken.

Klik nu op "Toepassen"

Klik nu op het tabblad "Geavanceerd" en daar moet je "de map met tijdelijke internetbestanden leegmaken wanneer de browser wordt afgesloten" aanvinken.

Klik op "Toepassen" en dan op "OK"

Sluit IE , en start IE opnieuw op.

Succes, Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bedoeld in Internet explorer (IE) , doe dan dit :

Open IE en klik bovenaan op "Extra" > "Internetopties"

In het tablad "Algemeen" moet je "Browsegeschiedenis verwijderen bij afsluiten" aanvinken.

Klik nu op "Toepassen"

Klik nu op het tabblad "Geavanceerd" en daar moet je "de map met tijdelijke internetbestanden leegmaken wanneer de browser wordt afgesloten" aanvinken.

Klik op "Toepassen" en dan op "OK"

Sluit IE , en start IE opnieuw op.

Succes, Kuoi

nee het is op windows 200 "search results" dus de zoek optie ik ga nu stegisoft zijn reed opvolgen en zien of het werkt.

edit: ccleaner heeft geholpen! danku allebij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.