Ga naar inhoud

5.1 surround werkt niet op windows 7


knightgangsta

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

Hoi Allemaal,

Ik heb een vergelijkbaar probleem, ook bij mij werkt 5.1. niet meer, enkel de linker/rechterspeaker en subwoofer doen het.

Ik heb een Trust SC-5500P 5.1 Externe geluidskaart (USB)(itemnr: 14134-02 - versie 2 dus) aangesloten op een DELL Latitude D820 Laptop. Sinds de upgrade van XP naar WIN 7 werkt het niet meer goed. Ik heb de driver voor WIN 7 (die volgens mij gewoon hetzelfde is als voor VISTA) van de Trust site gehaald, netjes de oude software en driver verwijderd en de nwe driver geinstalleerd. Bij de installatie krijg ik geen foutmeldingen al is het wel vreemd dat de melding "installatie is voltooid" al krijg terwijl de voortgangsbalk niet eens op de helft is.

De installatie heb ik vele malen geprobeerd op de juiste manier, zowel gestart met- als zonder de aansluiting van de USB kabel. Ik heb alle aansluitingen 100 maal gechecked (die waren met XP hetzelfde en goed). Trust kan mij niet verder helpen, volgens hun zou het moeten werken.

Ook de config op de hardware (WIN configuratie) staat goed, dus op 5.1. Ik heb ook 7.1 geprobeerd, just to be sure, maar de test gaat ook niet goed.

Wie o wie heeft nog een suggestie?

Alvast bedankt!

Leo

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.