Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gebruik je Internet explorer en heb je add-ons geïnstalleerd? Zoja, probeer deze één voor één uit te schakelen. Daarna telkens je browser opnieuw starten en nagaan of het probleem zich nog voordoet. Doet het probleem zich nog voor, dan schakel je de add-on opnieuw in en schakel je de volgende uit. enzovoort...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik je Internet explorer en heb je add-ons geïnstalleerd? Zoja, probeer deze één voor één uit te schakelen. Daarna telkens je browser opnieuw starten en nagaan of het probleem zich nog voordoet. Doet het probleem zich nog voor, dan schakel je de add-on opnieuw in en schakel je de volgende uit. enzovoort...

Jurgen, bedankt voor je snelle antwoord. Toch lukt het me niet het probleem definitief op te lossen. Add ons heb ik niet geinstalleerd, wel is er de knop: invoegtoepassingen verwijderen Als ik dat doe verdwijnt het probleem inderdaad, maar na opstarten is de oude situatie er weer.Wat moet ik dan een voor een uitschakelen en waar doe ik dat. Ik zelf kan de oplossing bij invoegtoepassingen beheren niet vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Add-ons of invoegtoepassingen is hetzelfde. Weet je ondertussen welke toepassing voor het probleem zorgt?

Doe het anders nog eens opnieuw.

Verwijder één invoegtoepassing en start de browser dan opnieuw op. Blijft het probleem bestaan, schakel deze toepassing dan opnieuw in en schakel de volgende uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat we even op Spyware moeten scannen.

Lees dit eens en de Hyjackthis-experts hier zullen je wel verder helpen .

http://www.pc-helpforum.be/f163/hjt-logje-aanmaken-hoe-lees-het-9594/

Succes, Kuoi

---------- Post toegevoegd om 16:15 ---------- Vorige post was om 16:12 ----------

En misschien ook eens Spywareblaster downloaden en installeren ?

SpywareBlaster Download

Na installatie op "Enable all protection" klikken.

Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.