Ga naar inhoud

Harde schijf ...


yoeridn

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb een vraag ivm mijn externe harde schijf.

Ik heb thuis veel pc's en laptops waardoor ik mijn externe hardeschijf aan de draadloze router heb geschakeld (via usb aansluiting).

Maar op de harde schijf staan 4 mappen (elke persoon 1 hoofdmap), deze hoofdmap bevat dan ook nog eens diverse submappen. Ik zou graag elke map kunnen beveiligen met een gebruikersnaam en password of enkel een password. De wachtwoorden mogen niet 4 keer hetzelfde zijn maar moet verschillend zijn (moet kunnen worden ingesteld, persoon kiest zelf zijn password).

Weet er soms iemand iets waarmee ik dat kan doen ?

Want wij gaan niet altijd op dezelfde pc's. Maar moet via elke pc/laptop wel zijn map kunnen openen... (via de gebruikersnaam, wachtwoord of enkel wachtwoord).

Kent er soms iemand een gratis programma daarvoor ?

Alvast bedankt

Yoeri

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast bedankt,

maar moet je dat op elke pc / laptop installeren of gewoon 1 malig op je harde schijf en hoe werkt dat want ik snap er niets meer van ...

de hoofdmappen (aantal: 4) zijn onze namen... in die 4 hoofdmappen zitten ook nog submappen. De 4 hoofdmappen moeten worden beveiligd met een verschillend paswoord (en eventueel gebruikersnaam) ...

wat moet ik nu doen ?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.