Ga naar inhoud

Nieuwspagina/Blog


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zou een website voor een voetbalploeg moeten maken. Dat lukt wel, maar nu moet daar natuurlijk een wekelijks wedstrijdverslag opkomen. En het zou leuk zijn als iemand anders dat elke week zou kunnen invullen. Dat is iemand die echter niets van website's bouwen kent. Hoe kan ik dit oplossen? Ik dacht aan een blog, maar ik zou dan wel die blog in mijn lay-out willen plaatsen. En bestaat er zoiets als een blog zonder advertenties??

Of moet ik een andere oplossing zoeken?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je webhosting PHP ondersteund kun je er een PHP scriptje op zetten waarmee je met een inlogcode moet inloggen en dan zo het toevoegd aan de database of in een tekstbestandje (mocht je database niet ondersteunen ofzo).

Laat even wat weten, dan ga ik er iets mee proberen ;).

Groeten,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het scheelt inderdaad wat in prijs. Maar ga er maar vanuit dat het later misschien wel nodig zal zijn. En het kost hooguit iets van 30 euro per jaar. Dat komt uit op 8 cent per dag ongeveer. Dus dat is nou niet echt heel erg veel. Voor een volledig alles ondersteunend webhostingpakket.

Mocht je toch overwegen om met PHP te werken en je komt er niet uit, laat het dan gewoon weten met een nieuw topic ofzo. Met redirect naar dit topic. Zodat ik nog weet waar het over ging!. Als je bijvoorbeeld een aantal vragen hebt over PHP, MySql, HTML, CSS, JavaScript enz. Vraag het gewoon in een nieuw topic ;)

Groeten,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.