Ga naar inhoud

fout in een I/O-apparaat


livd

Aanbevolen berichten

Help!!!

Nadat ik nagenoeg alle bestanden (werk van jaren) had verplaatst van mijn vaste pc naar mijn cruzer usb 2.0 Flash Drive (16 GB), wou ik vervolgens deze gegevens verplaatsen naar mijn draagbare computer. Tijdens dit laatste is de draagbare pc vastgelopen, waarbij ontelbare gegevens niet werden opgeslagen. Aanvankelijk kon ik de gegevens op de stick nog lezen en zeer langzaam kopiëren. Nu echter kan ik mijn SanDisk niet meer openen: wanneer ik de stick aansluit wordt via de verkenner de naam van de stick op M getoond en wordt tevens een tweede 'verwisselbare schijf G' getoond. De foutmelding is: M:\ is niet toegankelijk. Kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O-apparaat. Dit is ook het geval voor G:\.

Daar ik alle gegevens had verplaatst naar de stick en deze nu onleesbaar is, zit ik nu met een groot probleem. Kan iemand mij helpen a.u.b.?

Veel dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer dat op een andere computer of andere usb poort.

Vereist wel usb 2.0 of hoger poort.

Overbrengen naar een andere pc doe je altijd eerst kopieren en dan plakken op usb stick en dan weeral kopieren en plakken op een andere pc.

Net hetzelfde wanneer je in een netwerk verplaatsen moet je altijd eerst kopieren en plakken.

Moet er iets mis lopen dan hebt je altijd een kopie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.