Ga naar inhoud

outlook express


Gast den Herman

Aanbevolen berichten

Gast den Herman

ik verstuur email, krijg foutmelding doch geen details, in postvak "uit" blijft die email staan als niet verstuurd. wanneer ik probeer te versturen krijgt de ontvanger de email soms tot 3 tot meerdere malen.......hoe kan ik mijn emailinstellingen verbeteren.:) Ik schakelde "norton" av al ff uit, ik verwijderde mijn account en maakte een nieuw..............blijft allemaal éénder, email wordt "gescand" als bij een verzending, doch het bericht blijft geaktiveerd in de map "postvak uit", zodat ik deze email ontelbare malen kan versturen..................dus mijn rechstreekse vraag hoe speel ik het klaar om postvak uit, leeg te maken mits versturen van de bewuste email? ik werk met xp home ed, en wacht dus af op een oplossing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heeft waarschijnlijk met de instellingen van outlook expres of met die van Norton te maken maar daarbij kan ik je niet echt helpen. Norton heb ik nooit gehad en outlook gebruik ik ook al lang niet meer. Ik werk altijd rechtstreeks met de webmail.

Als testje om te zien of de mail al dan niet verstuurd is, kan je jezelf als bestemmeling zetten in het vakje BCC. Zo stuur je de mail aan jezelf zonder dat de andere bestemmelingen er iets van weten. Als de mail toekomt in je "postvak in", is hij verstuurd en kan je hem desgewenst verwijderen in de "postvak uit".

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan je even vertellen welke exacte versie van norton je gebruikt? Norton 2005,2006,2007 of internet security enz...

Zelf gebruik ik al enkele jaren Norton en ook outlook en dit heb ik nog nooit voorgehad. Gebruikt u nog andere software die e-mails scant enz?

kijk ook nog dit even na:

E-mailberichten zitten geblokkeerd in het postvak uit.

Oorzaken:

A. De e-mailmappen of e-mailberichten in de mappen zijn mogelijk beschadigd.

U kunt dit soort probleem op twee manieren oplossen. Bij de eerste methode richt u zich alleen op het Postvak UIT. Bij de tweede methode maakt u alle mappen opnieuw.

Ga als volgt te werk als u een nieuwe map Postvak UIT wilt maken:

1. Sluit Outlook Express af.

2. Zoek op de vaste schijf naar Postvak UIT.dbx en verwijder dit bestand.

3. Start Outlook Express opnieuw. Er wordt automatisch een nieuwe, lege map Postvak UIT gemaakt.

Vele problemen met Outlook Express zijn dikwijls te wijten aan beschadigde bestanden, je kunt AL de standaardmappen op deze wijze herstellen.

B. De verzendopties zijn niet correct ingesteld:

Ga als volgt te werk om te controleren of u de juiste opties voor verzenden hebt geselecteerd:

1. Klik in het menu Extra op Opties.

2. Schakel op het tabblad Verzenden zowel het selectievakje Berichten direct verzenden als1 Kopie van verzonden bericht opslaan in map Verzonden items in.

3. Klik op het tabblad Verbinding en klik bij Instellingen van de Internet-verbinding op Wijzigen. Controleer of de juiste inbel- of LAN-instellingen worden vermeld. OPPASSEN niet voor de absolute leek!!

4. Klik op OK en nogmaals op OK, open het bericht in het postvak UIT en klik vervolgens op Verzenden.

mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.