Ga naar inhoud

Modern Warfare 2 Freeze Probleem!


tint93

Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Die test kwam hij probleemloos door ?

Ik heb een score van 15625 met een gelijkaardige kaart dus vind ik uw score toch aan de lage kant.Het enige verschil is dat u 512Mb geheugen hebt en ik 1024Mb.

ja helemaal probleemloos, wel wat stotteren in een stukje. ik had in de 10000 punten ergens

Link naar reactie
Delen op andere sites

U start taakbeheer op (ctrl-alt-delete) vervolgens speelt u het spel eens als je dan vanuit het spel schakeld naar het windows scherm kijk dan eens bij taakbeheer hoeveel processor gebruik u heeft en kijk ook eens naar de services die dan op dat moment draaien en hoeveel processor die gebruiken.

Ik heb zo een vermoeden dat het hier niet aan de kaart ligt maar aan de cpu daar dit spel een MINIMUM cpu eis heeft van een Amd Athlon64 3.2Ghz,die van u is maar 3.1Ghz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

U start taakbeheer op (ctrl-alt-delete) vervolgens speelt u het spel eens als je dan vanuit het spel schakeld naar het windows scherm kijk dan eens bij taakbeheer hoeveel processor gebruik u heeft en kijk ook eens naar de services die dan op dat moment draaien en hoeveel processor die gebruiken.

Ik heb zo een vermoeden dat het hier niet aan de kaart ligt maar aan de cpu daar dit spel een MINIMUM cpu eis heeft van een Amd Athlon64 3.2Ghz,die van u is maar 3.1Ghz.

Het spel zelf is 927.284 kb en dan heb je nog xfire van rond de 20.000 kb en steam ook rond de 20.000kb. verder niet veel bijzonders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga een naar de volgende site Can You Run It .

In dat tweede balkje selecteer je uw spel ,

vervolgens klik je op Can You Run It.

Als het goed is ga je onmiddelijk weten of je systeem het aankan.;-)

Ja,hij zeg dat mijn systeem het aan kan.. Ik ga eens probeten het opniew te instaleren. Mschien werkt dat.

---------- Post toegevoegd om 15:02 ---------- Vorige post was om 15:00 ----------

Dat is een beetje een nutteloze stap lijkt mij, als je 10.000 punten in 3Dmark haalt is je systeem snel genoeg.

Andere games werken dus wel gewoon?

CoD al opnieuw geinstalleerd? Want CoD MW2 heeft wel wat problemen.

Ja klopt, naar il ga het eens proberen. Als ik uit school ben ga ik hen ff re-instaleren. Ik zal zo snel mogenlijk een post doen of het heeft gehopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.