Ga naar inhoud

Advies printer all-in-one gevraagd


Witse

Aanbevolen berichten

Ik zie door het bos de bomen niet meer met het overvloedig aanbod van diverse all-in-one printers.

Ben eigenlijk op zoek naar een degelijke all-in-one, liefst geen fotoprinter, die volgende bewerkingen zonder al te veel poespas aankan:

1) hij moet uiteraard kunnen printen, zwart-wit en kleur

2) hij moet kunnen scannen

3) hij moet kunnen kopieren zonder dat ik mijn PC hoef aan te zetten

Ik heb enorm slechte ervaring met de printer thans in mijn bezit, namelijk een "Canon Pixma MP 540".

Die ervaring van mijn hudige all-in-one is zo slecht (traag beginnen afprinten, het lijkt wel of hij eerst een rondrit maakt om alles te checken), het scannen is omslachtig, en het kopiëren is een ramp, ofwel is het formaat niet goed, drukt hij af in zwart wit wanneer kleur wel degelijk ingesteld, zijn er randen te zien op de kopie ondanks dat alles goed is ingesteld, daar ben ik van overtuigd).

Honderden keren heb ik al de neiging gehad dat spul hier door het raam te kieperen.

Beste forumgangers, help me een degelijke all-in-one te kiezen, zonder het "fax" gedoe, geld speelt geen rol, als alles maar correct en vlot gaat!

Willen jullie me a.u.b. helpen met een keuze te maken?

Ik zou jullie ontzettend dankbaar zijn!

PS: als geen reclame mag worden gemaakt, een PM is dan ook meer dan welkom!

Met vriendelijke groeten van een radeloze zoeker van een degelijke all-in-one printer.

Witse:s

PS: mijn besturingssysteem is Windows Vista Home Premium 32 bits, 2de editie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt dt tegenwoordig erg moeilijk is om een printer te vinden volgens uw eisen.

Veel printer zijn zoals je zegt fotoprinter.

Ik zal vanavond voor u een printer zoeken die uw eisen heeft en let ik ook op naar de prijs van de inkt.

Wilt je ook netwerk bij hebben zodat andere computers / laptop ook rechtstreeks kunnen printen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt dt tegenwoordig erg moeilijk is om een printer te vinden volgens uw eisen.

Veel printer zijn zoals je zegt fotoprinter.

Ik zal vanavond voor u een printer zoeken die uw eisen heeft en let ik ook op naar de prijs van de inkt.

Wilt je ook netwerk bij hebben zodat andere computers / laptop ook rechtstreeks kunnen printen.

Bedankt alleszins voor de reactie!:-) Nee, nee, ik wil geen netwerk voor eventuele andere computers of laptop, ik wil enkel een degelijke all-in-one voor één computer, in mijn geval een laptop.

Het is ontzettend vriendelijk van u dat je me wil helpen om iets degelijks te vinden!;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb verschillende merken bekeken en ik zou voor deze kiezen:

Bij Epson is de prijs duur maar ik heb lagere prijzen gezien.

Deze is vrij snel want het druk in hoge kwaliteit 15 pagina af per minuut.

Deze is wel met netwerk en wifi maar er bestaat ook zonder doch de prijs is hetzelfde en dus kan je beter met netwerk kopen.

Als ik vergelijk met andere merken van die prijsklasse dan moet ik vaststellen dat Epson de inkt goedkoper is in verhouding van aantal ml pot.

Wel zou ik iets bij kopen om de inktpotten te resetten zodat je leeg kan printen.

Ik heb HP, Epson en canon gehad en HP zou ik nooit kopen wegens veel te duur in verbruikt en kwaliteit. Canon die ik had is wel een goede maar gaf geen zuiver rood.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb verschillende merken bekeken en ik zou voor deze kiezen:

Bij Epson is de prijs duur maar ik heb lagere prijzen gezien.

Deze is vrij snel want het druk in hoge kwaliteit 15 pagina af per minuut.

Deze is wel met netwerk en wifi maar er bestaat ook zonder doch de prijs is hetzelfde en dus kan je beter met netwerk kopen.

Als ik vergelijk met andere merken van die prijsklasse dan moet ik vaststellen dat Epson de inkt goedkoper is in verhouding van aantal ml pot.

Wel zou ik iets bij kopen om de inktpotten te resetten zodat je leeg kan printen.

Ik heb HP, Epson en canon gehad en HP zou ik nooit kopen wegens veel te duur in verbruikt en kwaliteit. Canon die ik had is wel een goede maar gaf geen zuiver rood.

Bedankt voor uw reactie en ik zal rekening houden met uw aanbeveling!

Vriendelijke groet!

Witse

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.