Ga naar inhoud

Windows messenger


Jokke

Aanbevolen berichten

Vandaag ineens begonnen terwijl ik mijn e-mail inkeek. Ik klik op e-mail en berichten verschijnen op het scherm. Plotseling is e-mail verdwenen en is in de plaats gekomen : windows messenger met in de linkerbovenhoek een klein scherm met benaming "windows messenger-weergavenaam"

Als ik het verwijder (door op X te klikken) krijg ik terug het grote scherm met bovenaan "windows messenger" met vermelding van mijn oud e-mail adres (skynet) met daaronder "klik hier om u aan te melden".

Als ik hierop klik volgt "bezig met aanmelden" en dan krijg ik terug in de linkerbovenhoek het kleine schermpje 'windows messenger-weergavenaam'.

Ik krijg dit uiteraard wel weg door op Bestand te klikken en vervolgens op Sluiten.

Ik gebruik nooit windows messenger.

Eén klein detail hier nog bij : mijn dochter maakt gebruik van mijn internet volume op haar pc en is een fervente windows messenger en facebook gebruikster. Kan dit hier iets mee te maken hebben ? Maar zij doet dit al een paar maanden en toen gebeurde er niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start regedit

Klik nu opzoeken en kopieer deze tekst en plak het

FB7199AB-79BF-11D2-8D94-0000F875C541

Klik nu op de map zodat die open klap.

Maak onder de InProcserver32 en LocalServer32 sleutels de standaard functie leeg.

Dus rechts van u ziet je (standaard) en die moet je verwijderen.

Pas op! Met de register editor (regedit) heb je al snel iets beschadigd, maak dus altijd eerst een reserve kopie van de registers voor je er aan gaat sleutelen en als je er niet vertrouwd mee bent, kun je de aanpassing maar beter helemaal vergeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.