Ga naar inhoud

Graphic Driver


Toetje

Aanbevolen berichten

Ik had precies dezelfde probleem maar dan met nvidia videokaart.

Heel waarschijnlijk is de geluid die erbij hoort het probleem.

Ik heb het opgelost door i.p.v. Windows 7 drivers te nemen Vista drivers genomen.

Nu werkt het perfect.

Mogelijk zal als de SP1 aankomt dat dan het probleem met nieuwe drivers opgelost geraakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had precies dezelfde probleem maar dan met nvidia videokaart.

Heel waarschijnlijk is de geluid die erbij hoort het probleem.

Ik heb het opgelost door i.p.v. Windows 7 drivers te nemen Vista drivers genomen.

Nu werkt het perfect.

Mogelijk zal als de SP1 aankomt dat dan het probleem met nieuwe drivers opgelost geraakt.

okay dat heb ik nu geprobeerd, ik denk idd dat dit het dan wel moet oplossen.

waar normaal ''Algemeent PnP Beeldscherm'' staat, staat er nu SyncMaster p2370(G)/P23700(G),Magic. dus dat staat nu ook goed. je hoort het van me morgen/overmorgen..

Harstikke bedankt mensen :D:handkiss:

oude screenshot

beeldscherm.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

het lijkt er niet op dat het geholpen heeft, krijg weer hetzelfde fout.. ik heb net ff heel me pc uit elkaar gehaald, en weer in elkaar gezet, vervolgens kreeg ik dit bericht toen ik opstarte.

kan zijn dat ik de eerste keer iets verkeerds had gedaan. al weet ik niet wat :(

nu maar ff afwachten of het gefixxed is.

thanks

hij ging alles vanzelf update etc.

naamloosiom.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat daar staat is in orde.

Hebt je nog een cd met drivers van vista?

Zo ja controleer elke drivers tot raidscontrollers bij de hardware want W7 gebruikt veel emulatie drivers.

Dus op de driver klikken en dan update en laten zoeken op cd of harddisk.

Ik heb het zo gedaan en ben nu al 5 dagen zonder problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat daar staat is in orde.

Hebt je nog een cd met drivers van vista?

Zo ja controleer elke drivers tot raidscontrollers bij de hardware want W7 gebruikt veel emulatie drivers.

Dus op de driver klikken en dan update en laten zoeken op cd of harddisk.

Ik heb het zo gedaan en ben nu al 5 dagen zonder problemen.

dus het ligt gewoon aan windows7 ? des noods koop ik wvista 64bit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon Vista drivers in Windows 7 gebruiken want die zijn getest.

Indien het mogelijk is om Windows 7 te blijven gebruiken want het is veel gemakkelijker dan Vista. In ieder geval ga ik niet terug naar Vista want dan heb ik liever Windows 7 - 32 bits.

Ofwel zet je de vorige windows terug op en wacht je op de eerste service pack van windows 7 en opnieuw Windows 7 proberen. Dit gaat goed als je niet teveel programma's moet installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.