Ga naar inhoud

mijn 1e game pc samenstellen met jullie hulp aub


groicas

Aanbevolen berichten

hallo allemaal. Ik ben lang op zoek geweest naar een game laptop. Ik ben nogal veel weg maar iedereen raad het mij af om te gamen op een laptop. Ik heb een budget van rond 800 euro, iets meer of minder is geen ramp.

ze zeggen dat ik voor dat geld geen goede laptop heb dusja dan toch maar een desktop(jammer genoeg lol)

nu zou ik willen vragen wat rond dat budgt het beste is?

mag ook een scherm bij als het mogelijk is.

Ik zou toch de games zo goed mogelijk kunne afspelen ik speel: wow, aion, zou graag dragon age gaan spelen...

denk dat ik alles zowat gezegd heb.

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er =1&product[213070]=1&product[42465]=1&product[224663]=1&product[245680]=1&product[225309]=1&product[219321]=1&product[236334]=1&product[198682]=1&product[58761]=1&product[214109]=1"]dit van gemaakt.

Inclusief scherm en Windows 7.

Ze zetten het systeem niet in elkaar, daarvoor moet je bijbetalen; hetzelfde geldt voor Windows installatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reactie.

Ik zou em ook graag in elkaar laten steken want ken daar niets van lol.

Met dat systeempje zou ik wow en aion en zo op best een hoge stand kunnen spelen? want anders spaarik nog even door als je bv zegt voor 900 kan ik meer krijgen??

THX all

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.