Ga naar inhoud

foutmelding 8e5e0408 nieuwste msn


atenbosch

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gepikt van een Engelstalig forum :-) Kijk eens of dit werkt ?

Check your event logs running C:\Windows\System32\eventvwr.exe

If you see lots of wlcomm errors under Windows Logs/Application, that means wlcomm has no access to your user directory.

To solve the problem:

1. Back up your user directory under c:\Users\%username% just in case

2. right-click on x:\users\%username% and go to properties

3. go to security tab and click advanced

4. Change the permission set to the following:

Type Name Permission Inhefited from Apply To

Allow %username% Full Control <not inherited> This folder, subfolders and files

Allow SYSTEM Full Control <not inherited> This folder, subfolders and files

Allow Administrators Full Control <not inherited> This folder, subfolders and files

Make sure you uncheck the "include the inheritable..." and "replace.." checkboxes.

Click OK and let it run.

Now you should be able to log on to Messenger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angel

Klopt. Ik kan niet op mijn Msn. Daar geeft hij een foutmelding aan. Ik heb vista en volgens mij ligt het daaraan. Op mijn andere labtop kan ik wel msn. Daar zit geen vista op, maar wel hetzelfde Norton op.

Ik heb al van alles geprobeert, maar het veranderd niet.

Groeten Guus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Guus

We kunnen eerst dit eens proberen:

Zorg dat je de correcte datum- en tijdinstellingen hebt op je computer.

Om dit te controleren, doe je het volgende:

> Klik op de tijdaanduiding in het Systeemvak.

--Alternatief: Klik op Start, typ in het zoekveld: Datum en Tijd ,druk op Enter.

> Controleer bij Datum en Tijd Instellingen of de datum en tijd juist zijn.

Verander ze indien nodig, en klik op OK.

> Klik in het menu Start op Computer.

> Klik bovenaan op Organiseren en vervolgens op Map- en zoekopties.

> Selecteer de Tab Weergave.

> In het venster Geavanceerde instellingen scroll je naar beneden,

tot je Verborgen bestanden en mappen ziet staan.

> Selecteer de volgende optie: Verborgen bestanden en mappen weergeven

> Klik op Toepassen en OK.

> Klik in het menu Start op Computer.

> Lokaliseer de volgende map:

C:--Gebruikers--je accountnaam--Contactpersonen--Messenger Email adres(Windows live ID)

> Verwijder alle bestanden in deze map.

>>Verwijder alleen de inhoud van de map, niet de map zelf.

> Kopieer & plak de volgende regel in het tekstvak Uitvoeren :

%userprofile%\local settings\application data\microsoft\windows live contacts

> Verwijder alle mappen in deze map, inclusief de verborgen mappen.

>>Verwijder alleen de inhoud van de map, niet de map zelf.

> Sluit het venster en probeer opnieuw aan te melden bij Windows Live Messenger.

Groetjes

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Guus

Dan zullen we deze maar eens proberen,

Typ in het tekstvak Uitvoeren: Regedit en druk op Enter.

Het register word geopend, maak het venster schermvullend,

dan heb je er een betere kijk op.

Klik in de Menubalk op Bewerken en vervolgens op Zoeken...

Kopieer en plak nu de volgende tekenreeks in het tekstvak:

{380689D0-AFAA-47E6-B80E-A33436FE314B}

Klik dan op Volgende zoeken

Normaal zal de gezochte tekenreeks in het register getoond worden.

Deze tekenreeks moet je verwijderen.

We gaan eerst een Back-up van de sleutel maken.

Klik op de desbetreffende tekenreeks zodat hij gemarkeerd is.

klik nu in de menubalk op Bestand & daarna op Exporteren...

Klik links in het popup venstertje op Bureaublad

Typ in het tekstvak achter Bestandsnaam: Register BackUp

Klik op Opslaan

Als er eventueel problemen mochten zijn,

na het verwijderen van de Sleutel,

Dan kan je met het bestand dat op je Bureaublad geplaatst is,

de sleutel terug in het register plaatsen, door erop te klikken.

Klik nu nogmaals op de tekenreeks en verzeker je ervan,

dat je de juiste tekenreeks gemarkeerd hebt.

Rechtsklik op de tekenreeks en kies voor Verwijderen

Klik op Ja in het popup venstertje.

Sluit het register en probeer nog maar eens, of je nu kan aanmelden.

Succes

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.