Ga naar inhoud

PSE6 licentieverlening werkt niet in VISTA


Aanbevolen berichten

Ik heb 2 jaar geleden een CD van PSE6 gekocht.

Deze kan ik probleemloos op een XP-systeem installeren, de-installeren, opnieuw installeren, etc... en werkt het ook gewoon.

Bij VISTA echter krijg ik na installatie steeds volgende fout, dit is nog voor de keycode...

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik zou deze graag op mijn snelste laptop krijgen, ook al vanwege de grafische kaart

Ik heb hiervoor reeds eens contact gehad met adobe.co.uk, maar toen ik niet binnen het uur antwoorde, mailden ze me dat ik dan het antwoord wel al had gevonden...en stuurden ze gewoon niks meer terug.

post-13694-1417703905,9211_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder het pakket en kuis dan eerst het register op voordat je het opnieuw installeert.

Download CCleaner. Klik op deze pagina op één van de mirrorsites van MajorGeeks en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het volgende proberen (zonder garantie op succes).

Stel op beide pc's de mapopties in zodat de verborgen bestanden ook worden weergegeven.

Ga op de XP pc met de verkenner naar je account en zoek in de map application data naar de map van PSE.

Kopieer de map van PSE en alle onderliggende mappen naar de vergelijkbare lokatie op de vista pc.

Doe nu hetzelfde maar zoek in de map local settings en de submappen van local settings naar PSE.

Het zou kunnen dat PSE de registratie bijhoud in een van die mappen en door ze te kopieren, neem je de registratie mee naar vista en zal er niet meer naar de keycode gevraagd worden.

Indien de registratie in het register wordt bijgehouden, gaat het kopieren helaas niet helpen maar we zullen afwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.