Ga naar inhoud

Bijlagen via Words aangemaakt wordt niet geopend


Keesbeentjes

Aanbevolen berichten

Via Words heb ik een beschrijving met ingevoegde afbeeldingen aangemaakt en opgeslagen met de extensie .doc . Deze beschrijving heb ik via e-mail (Microsoft Outlook 2003) naar mezelf verzonden en is in mijn In-box gekomen. Daarna heb ik buitenshuis mijn post geopend, en krijg inderdaad de inhoud van de verzonden mail te zien, maar het lukt me niet om de bijlage buitenshuis te openen. Deze is in de mail wel onderstreept (soort hyperlink) maar wordt- zoals gezegd- niet geopend. Vraag: ondersteunt Microsoft Outlook het Microsoftprogramma Words niet? En zo nee, kan ik op een of andere manier de bijlage buitenshuis wel geopend krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je snelle reactie. Het is niet alleen snelkoppeling. Ik heb de bijlage opgeslagen in Mijn documenten en via Invoegen (mailprogramma) is deze in de mail gekomen. Als ik de mail thuis open,en ik rechtsklik op de bijlage, krijg ik keurig over 2 bladzijden de betreffende bijlage te zien, dus 1-2, 2-3,3-4 enz.. Als ik buitenshuis de mail wil zien, zie ik, dat de naam van de bijlage is onderstreept (soort hyperlink) maar door hierop te klikken, krijg ik hem niet geopend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik krijg geen foutmelding. Ik haal buitenshuis mijn e-mail op en klik in de betreffende e-mail op de hyperlink van het bestand, wat ik als bijlage heb meegestuurd in deze mail. Er volgt geen enkele reactie; alles blijft hetzelfde. Het gekke is, dat ik met Power Point thuis voorstellingen maak; en deze, als ik die invoeg in mijn e-mail ben deze buitenshuis wil bekijken, zonder enig probleem aldaar op scherm worden weergegeven. Terwijl met Words (ook een Microsoft produkt) ik hiermee problemen heb. Het opslaan van bv.afbeeldingen in Words in een e-mail gaat op dezelfde manier als het opslaan van afbeeldingen met Power Point. Dat vind ik erg vreemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel in de inbox als verzonden items is bij de betreffende bijlage een paperclipte zien. Klik je nu in de inbox op het betreffende bericht met bijlage, dan wordt het bericht geopend en verschijnt linksboven als hyperlink de naam van het bericht, zoals dat via verzonden items is gedefiniëerd. Het rare blijft, als je nu buitenshuis je inbox bekijkt en je dubbelklikt (links) of rechtsklikt (één maal) er helemaal niets gebeurd; in tegenstelling tot wanneer je een bijlage met extensie ppt verstuurt, dan wordt de bijlage als voorstelling geopend. Ik begrijp het echt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keesbeentjes

Heb je dit euvel bij elk WORD bestand of slechts bij 1 bestand?

Als je dit bij elk bestand heb mag je er wel een naar mij mailen (Willem punt excel at gmail punt com) dan kan ik kijken of ik hem wel kan openen. Misschien dat we daar dan verdere conclusies uit kunnen trekken.

Willem

aangepast door kweezie wabbit
Email adres aangepast wegens gevaar voor spambots
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.