Ga naar inhoud

Nieuwe PC


BlackBird

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen bij het samenstellen van een goede pc.

Hier wat ik wil:

500+ gb Harddisk

Video: GeForce9800 of beter

Processor met 2,5 GHz. Of meer

Dvd lezer

Netwerkkaart:

Goed moederbord (passend bij de rest)

Ram: 6GB of meer

Case waar die allemaal inpast met fans.

Ik heb al geprobeerd op sites een pc samen te stellen om da prijs te weten. Maar het overkomt mij nu dat ik niet weet wat past op wat.

Als je een opmerking hebt. Bv. 6 gig ram ok maar met een 2,5 gHz processor haal je er niks uit. Je zou beter een zwaardere processor nemen of minder ram. Gelieve het ook te vermelden

Gelieve het ook te vermelden als ik iets vergeten ben. De pc moet compleet zijn ik ga alles nieuw kopen

Software moet nog niet in prijs.

Ik wil gewoon de prijs weten. En welke onderdelen best passen met deze setup.

Bedankt!

aangepast door BlackBird
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké,

Ik zal zo snel mogelijk iets gelijkaardigs voor u samenstellen, zodat u een idee heeft van de prijs. Ik zit momenteel in de examenperiode, maar ik zal er zeker werk van maken.

Ok, heel erg bedankt. Ik heb zelf al iets samengesteld en kwam rond de 600 euro uit. Maar selecteerde zomaar wat. Weet niet of het op elkaar past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

600 euro lijkt mij een heel mooie prijs om mee te beginnen.

Ik kom op =1&product[224663]=1&product[239785]=1&product[72617]=1&product[213070]=1&product[239285]=1&product[232913]=1&product[226356]=1"]dit uit, juist iets duurder.

Past allemaal mooi in elkaar, en is eigenlijk best snel.

Moet Windows er trouwens bij?

En montagekosten? Of ga je de pc zelf assembleren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

600 euro lijkt mij een heel mooie prijs om mee te beginnen.

Ik kom op =1&product[224663]=1&product[239785]=1&product[72617]=1&product[213070]=1&product[239285]=1&product[232913]=1&product[226356]=1"]dit uit, juist iets duurder.

Past allemaal mooi in elkaar, en is eigenlijk best snel.

Moet Windows er trouwens bij?

En montagekosten? Of ga je de pc zelf assembleren?

Er moet geen software bij montagekosten ook niet. Hij wordt opgesteld door de techniekers in bedrijf van familie.

Wat je samenstelde ziet er mooi uit. Al zou er nog 2gb ram geheugen bij mogen. Heb graag wat reserve.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.