Ga naar inhoud

achtergrond veranderen


hank

Aanbevolen berichten

Hoi!:ciao:

ik heb nu een packard bell notebook gekregen. hiervoor had ik een andere com. nou is het zo dat op mijn andere computer ik op een plaatje klikte en dan op ''als achtergrond gebruiken'' maar dat kan nu niet meer. ik ging bij help zoeken en toen stond er dat je bij zoeken bij het configuratiescherm ''bureaubladachtergrond wijzigen'' moest intypen. nou hij vond al niks bij het woord ''bureaubladach'' dus... weet iemand hoe ik mijn achtergrond van mij bureaublad kan veranderen? ik ben die genen heel dankbaar:-)

want nu ik het niet kan is het echt heel vervelend. ik heb nu zon saaie windows achtergrond. ik kan het verder nergens vinden ook niet in het bijgeleverde infoboekje. help me alsjeblieft!

hankxD

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

nee hoor om de achtergrond in windows 7 te veranderen heb je geen tool nodig. Als jou versie van windows 7 correct is geinstaleerd zal de oplossing van Jean-Pierre moeten werken. Deze versie van windows verschilt namelijk niet veel van zijn voorgangers. Het enige nadeel is dat windows 7 meer met omwegen werkt dan bijvoorbeeld XP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De starter versie is een light versie van windows 7.

Een windows 7 met een aantal dingen eruit gegooid dus.

Zo zou ook de desktop manager eruit zijn gegaan. Wat de reden kan zijn voor dit probleem.

Maar inderdaad, zoals je al zei, daar zijn oplossingen voor.

Volgens mij is het dit wat je zoekt: Desktop Background - Change in Windows 7 Starter - Windows 7 Forums

Link naar reactie
Delen op andere sites

De starter versie is een light versie van windows 7.

Een windows 7 met een aantal dingen eruit gegooid dus.

Zo zou ook de desktop manager eruit zijn gegaan. Wat de reden kan zijn voor dit probleem.

Maar inderdaad, zoals je al zei, daar zijn oplossingen voor.

Volgens mij is het dit wat je zoekt: Desktop Background - Change in Windows 7 Starter - Windows 7 Forums

Volgens mij heeft de starter versie toch ook de administrative tools of niet? Zelf werk ik namelijk niet met het starter exemplaar maar met de enterprise versie. Als er werkelijk zo'n groot verschil zit in beide dan moet ik toch eens alle versies van Windows 7 bekijken. Laat me even weten of die tools erin zitten bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 7 starter is een light versie voor de pc's die niet veel aankunnen. Eigenlijk voor netbooks.

Zware dingen zijn daar dus uit verwijderd. Zoals media center en dergelijke.

Maar ook ook de desktop manager.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.