Ga naar inhoud

CD branden op VCD


Michel

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een probleem, wanneer ik een CD wil branden op VCD, wil hij nadien niet spelen op mijn TV. Men zegt dat men op het einde vòòr het branden de CD moet finaliseren of ergens in een optie zoeken om Multi Fashion CD uit te vinken. Ik kan dit nergens vinden. Ik moet zeggen dat ik het programma NERO gebruik en ik ben daar een volslagen leek in. Kan iemand me helpen AUB

Dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt "multisession"...

Hier een korte uitleg van hoe vcd te maken in nero 7.

(De beschreven stappen gaan altijd over het op dat moment gekregen scherm)

1) start -> uitvoeren -> nero -> OK

2) Linksboven "cd"

3) Links "video-cd"

4) Klik "nieuw"

5) Sleep je filmpjes naar het onderste deel "video's/flims", vanuit het rechtse menu

6) Klik "branden" (bovenaan)

7) Klik "branden" (onderaan)

8) Wacht tot films gecodeerd zijn

9) Klaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

een goed programma om om te zetten van een bepaald formaat naar een bepaald formaat is cd-da extractor.

http://www.download.com/Easy-CD-DA-Extractor/3000-2140-10018859.html?part=dl-EasyCDDAE

klik op bovenstaande link om te downloaden en klik dan op download now.

voor vragen over het programma kun je ook bij mij terecht, ik gebruik het namelijk al jaren. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Multimedia - pc-helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.